مشارکت آنلاین
  • نائب رئیس کمیسیون امور بانوان جامعه خیّرین مدرسه ساز کشور:

    لذت کار خیر قابل قیاس با هیچ لذتی نیست

    انسیه خزعلی می گوید: پیشنهاد می کنم لذت انجام کار خیر را تجربه کنید؛ لذت اینکه ببیند به واسطه مال شما، زندگی دیگران بهبود پیدا می کند، حال یکی بهتر می شود، اوضاع و یا علم یکی و توانمندی یک انسان افزایش پیدا می کند. باور کنید این لذت در زندگی قابل قیاس با هیچ لذتی نیست.


  • حجت الاسلام اسماعيل آذري نژاد خيّر مدرسه ساز و قصه گوي دهدشتي؛

    هدف من پرورش فکر و خلاقیت دانش آموزان است

    همه او را به نام حاج آقاي قصه گو مي شناسند. شعارش قصه، توپ ، رنگ است .طلبه اي كه قم را رها كرد تا لبخند بر چهره كودكان محروم روستاهاي كشور بنشاند.


  • گفتگو با طاهره شفائی خیر مدرسه ساز ،

    از ساخت مدرسه در آذربایجان تا مشارکت در طرح یاران تهران

    طاهره شفائی می گوید: حدود 5 سال پیش بود، زمانیکه مادرم فیلم مشقت های بچه های روستای آق قلعه را از تلویزیون مشاهده کرد، من که خودم سال های سال معلم بودم با آشنایی قبلی که با دکتر حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور داشتم، مشورت کردم و ایشان بسیار ما را به این کار تشویق کردند و باعث و بانی این کار خیر در خانواده ما شدند.


  • در دومین کتاب کارنامه خیرین مدرسه ساز کشور مطرح شد،

    بهره برداری از 1361مدرسه خیر ساز در قالب 6300 کلاس درس

    طبق آماری که در دومین کتاب کارنامه خیرین در سال 99 نشرداده شده، بانک ملی و بنیاد برکت
    پیشتاز در امر مقدس مدرسه سازی بودند و خیرین 1361 مدرسه در قالب 6300 کلاس درس را به بهره برداری رساندند.


  • گفتگو با عزيز عرب خاني ،

    خيّر مدرسه سازي كه لبخند را بر صورت بچه هاي محروم نيك شهر نشاند

    مسير زندگي اش با ديدن محروميت بچه هاي سيستان و بلوچستان تغيير كرد. دوسالي مي شود كه براي ساخت مدرسه و خوابگاه براي بچه هاي محروم نيك شهر ،مسير تهران به سيستان و بلوچستان را طي مي كند. عزيز عرب خاني خيّر مدرسه ساز كردستاني هميشه اين بيت از ملك اشعراي بهار را زمزمه مي كند: ديگران كاشتند و ما خورديم ، ما بكاريم كه ديگران بخورند.


  • به یاد فرزندم مدرسه سازی می کنم

    بعد از فوت فرزندش مصمم شد کاری ماندگار به نام او و به یاد او و در رثای او انجام دهد و اینگونه بود که خداوند توفیق ساخت مدرسه ای به نام پسرش را به او عطا نمود.


  • احمد شفیعی خیر مدرسه ساز درگذشت

    احمد شفیعی خیر مدرسه ساز که چندی پیش مدرسه ای را به همراه برادر خویش در روستای چالیر در شهرستان لردگان ساخته بود عصر دیروز, جمعه ۴ تیرماه سال 1400 بر اثر ایست قلبی درگذشت.


  • پیام تبریک رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به رئیس‌جمهور منتخب مردم

    دکتر قفلی ،با ارسال پیامی، پیروزی حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌ابراهیم رئیسی در سیزدهمین انتخابات ریاست‌جمهوری و کسب اکثریت آرای مردمی توسط وی را تبریک گفت.


  • مهشيد خاكبازنژاد نايب ريس مجمع خيرين مدرسه ساز استان كهكيلويه و بويراحمد؛

    زيباترين كار فرهنگي مدرسه سازي است

    بهترين كار خير فرهنگي است و زيربناي اين كار هم سواد است. جايگاهي كه نسل آينده كشور مي توانند باسواد شوند مدرسه است. بسياري از خيّران مدرسه ساز با همين نيت و تفكر وارد عرصه مدرسه سازي مي شوند.


  • "اکبر شعوری" خیر مدرسه ساز ،

    پاداش زحمات خود را روز افتتاح مدرسه دریافت کردم

    اکبر شعوری خسرو شاهی می گوید:لذت کار خیر را تنها کسانی می فهمند که در این راه قدم برداشته اند و شیرینی آن را درک کرده اند.