مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1399/10/01 05:01:18
کد خبر: 2673

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان:

خیرین مدرسه ساز همراهی خوبی با آموزش و پرورش استان اصفهان دارند

محمد اعتدادی گفت: اقدام حسنه مدرسه سازی در استان نه تنها عقب نیفتاده، بلکه رشد داشته و تقریباً هر ۲ هفته یکبار یک مراسم کلنگ زنی مجموعه خیر ساز برگزار می‌شود.


در بیست و ششمین روز از آذرماه ۱۳۹۹، محمد اعتدادی مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان در آیین کلنگ زنی مجتمع آموزشی، فرهنگی و ورزشی قمصر اظهار داشت: خوشحالم که در این مراسم معاون پارلمانی وزارت آموزش و پرورش حضور دارند و همچنین حضور نماینده ولی فقیه شهرستان کاشان نیز نشان از اهمیت دادن ایشان به آموزش و پرورش است. ضمن اینکه از زحمات و همراهی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان تشکر می‌کنم.
 
وی افزود: همواره استانداری اصفهان در کنار آموزش و پرورش استان اصفهان بوده و اگر در استان اصفهان دانش‌آموزان و معلمین در جشنواره ها و همایش‌های کشوری صاحب عناوین و رتبه های برتر کشوری شده‌اند این نشان از حمایت های خوبی است که از آموزش و پرورش انجام می شود.
 
مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطر نشان کرد: با همت خیرین استان ۶ هزار و ۲۰۰ دستگاه تبلت به دانش‌آموزانی که امکان آموزش از طریق فضای مجازی را نداشتند اهدا شد که باید به همه این عزیزان خدا قوت بگویم. دست خیرین مدرسه سازی که مجتمع آموزشی، فرهنگی ورزشی قمصر را می سازند می‌بوسم چرا که همراهی خوبی با آموزش و پرورش استان اصفهان دارند. 
 
اعتدادی ادامه داد: در این شرایط اقتصادی کشور، اقدام حسنه مدرسه سازی در استان نه تنها عقب نیفتاده، بلکه رشد داشته و تقریباً هر ۲ هفته یکبار  یک مراسم کلنگ زنی مجموعه خیر ساز برگزار می‌شود و حضور مدعوین در این مراسم به منظور ادای احترام به خیرین است.

اشتراک گذاری