مشارکت آنلاین
  • حسین بیک مهدوی خیر مدرسه ساز ؛

    زندگی سالم به برکت کار خیر

    حسین بیک مهدوی می‌گوید: «خیر واقعی، عاشق و نوعدوست و دوستدار مردمش است. اگر عاشق نباشی، نمی توانی کار خیر را بدون منت انجام بدهی.» او که زاده شهرستان آمل استان مازندران است، درباره زندگی خیران می‌گوید: «اگر می‌بینید فرزندان خانوادههای خیرانی که می شناسید، صالح اند، به برکت انجام کار خیر است.


  • در مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان انجام شد؛

    تعهد یک میلیارد تومانی خیرین خارج از کشور

    طی بازدیدی که نماینده برخی از خیرین خارج از کشور در مناطق سیل زده انجام شد خیرین مبلغ یک میلیارد تومان را برای مرمت ،بازسازی و ساخت مدارس اسیب دیده متعهد شدند.


  • در کرمان انجام شد؛

    کلنگ ساخت اولین مجتمع آموزشی به نام «شهید سپهبد قاسم سلیمانی» بر زمین زده شد

    کلنگ ساخت اولین مجتمع آموزشی به نام «شهید سپهبد قاسم سلیمانی» در کرمان بر زمین زده شد


  • اولین همایش ملی مدیریت نگهداری و تعمیر فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی با حضور وزیر آموزش و پرورش _ تبریز _ دی‌ماه ۱۳۹۸

    اولین همایش ملی مدیریت نگهداری و تعمیر فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی با حضور وزیر آموزش و پرورش _ تبریز _ دی‌ماه ۱۳۹۸


  • باحضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد؛

    سیزدهمین جلسه هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور

    سیزدهمین جلسه هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور صبح امروز98/8/26 با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد.


  • مراسم تشییع حسین علیمرادی

    به اطلاع جامعه خیرین مدرسه ساز کشور می رساند مراسم مراسم تشییع پیکر آن مرحوم روز یکشنبه ۱۰ آذرماه سال ۹۸ساعت ۹ صبح از محل یادمان شهدای گمنام دانشگاه علامه طباطبایی واقع د راتوبان همت ابتدای خرازی برگزار می شود.


  • همایش ملی بانوان مدرسه‌ساز برگزار شد

    سومین همایش ملی بانوان و خانواده خیرین مدرسه‌ساز با شعار «بانوی ایرانی؛ مدرسه مهربانی»سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸، با حضور محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش، نوبخت معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه و با حضور بیش از ۶۰۰ نفر از بانوان خیّر مدرسه‌ساز در هتل پارسیان آزادی برگزار شد.


  • آزاده وثوقی خیر مدرسه ساز؛

    کمک به تحصیل فرزندان عزیز میهنم به من آرامش معنوی میدهد

    «چندی قبل همسرم جان خود را از دست داد. این موضوع مرا ازلحاظ روحی و روانی بسیار آشفته کرده بود و خواستم با یک کارخیرخواهانه در این دنیای ناپایدار نام او را ماندگار نمایم. اولین فکری که در این زمینه به فکرم خطورکرد ساخت یک مدرسه برای دانش آموزان هموطنم در منطقه‎ای که کودکان بیشتر به فضای آموزشی نیازدارند، بود.


  • محمدرضا اسپرورین خیّر مدرسه‌ساز:

    لذت مدرسه‌سازی ناخودآگاه ادامه‌دار می‌شود

    هرقدر نامهربانی بر سر جامعه سایه بیندازد، هر اندازه از بی‌مهری و بی‌رحمی مردم نسبت به یکدیگر صحبت کنند، اما هنوز افراد بسیاری، چراغ مهربانی را روشن نگه داشته‌اند تا دنیا برای دیگران نیز زیبا جلوه کند. دکتر محمدرضا اسپرورین یکی از همان افراد است. با او به گفتگو پرداختیم که ماحصل آن در ادامه می آید.


  • رضا گل نراقی خیر مدرسه ساز کشور ،

    مدرسه سازی؛ رکن اساسی برای اعتلای فرهنگی

    دکتر رضا گل نراقی، دندانپزشک و متخصص جراحی لثه است. او از خیران مدرسه سازی تهران است که در شهر قدس مدرسه ساخته. دکتر نراقی معتقد است اعتلای هر ملتی بستگی به فرهنگ و دانایی آن ملت دارد و در راستای این اعتلا، مدرسه سازی رکنی اساسی به حساب می آید. با او گفتگویی انجام داده ایم که بخشهایی از آن را در ادامه آورده ایم.