مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1395/12/11 07:45:33
کد خبر: 215

در پایان دهه نکوداشت خیرین مدرسه ساز شهر تهران انجام شد؛

برگزاری پنجمین جشنواره منطقه سه تهران

پنجمین جشنواره منطقه سه تهران جشنواره تكریم خیر دبستان راهیان حضرت زهرا(س) دهم اسفندماه برگزارشد.


 

 
به گزارش خبرنگار مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران، دبستان راهیان حضرت زهرا(س)، پنجمین جشنواره منطقه سه است كه برای تجلیل از خیرین( خانم نائینی و خانم ابراهیمی) برگزار می شود.
وی افزود: بازسازی این دبستان به همت خانم نائینی( كه حدود پانزده سال پیش مدیریت دبستان را هم برعهده داشتند)، به همراه حمایت های مسئولین وقت آموزش و پرورش منطقه انجام گرفته است .
ماجدی عنوان کرد: كار خیر و نیك اثر ماندگاری دارد و ترویج آن سبب فرهنگ سازی و همدلی بیشتر می شود.حضور ومشاركت در امور خیر به ویژه مدرسه سازی صدقه ی جاریه است .
وی تاکید کرد: خوشبختانه در منطقه سه حتی مدارس غیردولتی نیز درامور خیر پیشگام شده اند و خانم كاظمی موسس یكی از مدارس غیردولتی به تازگی عهده دار ساخت مدرسه در شهرستان هیرمند شده اند و نیز خانم ابراهیمی از دیگر خیرین نیك اندیش منطقه می باشند كه سال گذشته و امسال با حضور در شهرستان هیرمند فعالیت های خیری برای دانش آموزان داشته اند.
فتحی  معاون هم با اشاره به پیگیری های مدیر منطقه به سبب ساخت فضاهای آموزشی ، كار معلمی را یكی ازبزرگترین امور خیر دانست و گفت:در اداره کل نوسازی مدارس تهران بخش سخت افزاری آموزش و پرورش و تجهیز فضاهای آموزشی را برعهده داشته و معلمان نیز بخش نرم افزاری آن را در مدارس برعهده گرفته اند. 
دكلمه و سرود توسط دانش آموزان، تقدیر و تجلیل از خیران ، معلمان دبستان باغچه بان از دیگر برنامه های این جشنواره بود.
ایده مفرح
 

 


اشتراک گذاری