مشارکت آنلاین
  • زندگینامه حاج اکبر ابراهیمی ؛

    خداوند به دستان دهنده من برکت دهد

    حاج اکبر ابراهیمی یکی از خیرین نیک اندیشی است که تا به امروز مدارس بسیار زیادی را در سطح کشور بنا کرده است این خیر مدرسه ساز علاوه بر ساخت مدرسه به دستگیری از نیازمندان و ایتام نیز می پردازد و همیشه می گوید : خداوند به دستان دهنده من برکت دهد.


  • کلیپ روز ملی تکریم از خیرین

    کلیپ روز ملی تکریم از خیرین


  • صحبت های وزیر آموزش و پرورش در روز ملی تکریم از خیرین

    صحبت های وزیر آموزش و پرورش در روز ملی تکریم از خیرین


  • از مال دل کندن «دل بزرگی» می‌خواهد

    به رغم آنکه سن و سالی از او گذشته بود اما با شور و هیجان در مراسم و همایش‌ها سخنرانی می‌کرد؛ از روزی که سنگ بنای جامعه خیرین مدرسه‌ساز با جمعی انگشت شمار نهاده شده بود تا خیّری که زیر ناودان طلا در مکه مکرمه با خدای خود عهده کرده بود14 مدرسه بسازد.


  • یادی از خیر مدرسه ساز ؛

    شادروان علی اکبر بجستانی مقدم

    بجستانی، مرد کار بود و عمل. یک عمر تلاش و مجاهدت و فداکاری، او را به انسانی والا و ارزشمند بدل ساخته بود. او برای کوشش حد و مرزی قائل نبود و دوست داشت تا پای مرگ فعالیت کند.


  • تحصیل ۱۴هزار دانش آموز در مدارس موفقیان

    جواد موفقیان تنها یکی از هزاران انسانی است که قلم در مدح او، سر تعظیم فرود می آورد؛ مردانی که زندگی عجیب و خدمت بی منتشان به دانش آموزان این آب و خاک، ذهن هر فردی را به خود مشغول می کند.


  • رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور از دغدغه هایش می گوید؛

    لذت ورود به مدرسه سازی را با هیچ معیاری نمی توان سنجید

    بدون شک علم و دانش ملاک و پایه توسعه یک کشوراست و این امر محقق نمی شود مگربا فراهم کردن بستری مناسب برای تحصیل دانش آموزان در فضای آموزشی مناسب . خیرین مدرسه ساز کشور در این حوزه قدم های بلند وتاثیر گذاری برداشته اند که دانش آموزان در کنار تعلیم و تربیت ، درس زندگی بیاموزند.


  • حمید رضازاده مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس،

    شعف مدرسه سازی با هیچ کاری برابری نمی‌کند

    حمید رضازاده، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس از سال 1364 در عرصه مدرسه سازی فعال است و تاکنون افراد بسیاری را به این کار ترغیب کرده است. می گوید: «مدرسه سازی برایش برکات زیادی داشتد و بعضی وقت ها بن بست ها و تنگناهایی در زندگی اش بوده که با یک چشم برهم زدن رفع شده است.» گفت و گو با او در ادامه می آید.


  • سیدمحمدعلی میرباقری خیر مدرسه ساز ؛

    مدارس خیرساز باید آموزشگاه‌های خیرساز باشد

    سیدمحمدعلی میرباقری، رئیس مجمع خیرین مدرسه استان فارس است. او دکترای چشم پزشکی دارد و علاوه بر طبابت، در دانشگاه شیراز هم تدریس می کند. او که در خانواده ای ن کیوکار بزرگ شده است، همراه پدر خود در شیراز و شهرستا نها و روستاهای اطراف آن 7 واحد آموزشی ساخته است. گزیده ای از گفت وگو با وی را در ادامه بخوانید.


  • محمدعلی آدینه زاده خیر مدرسه ساز ؛

    خدمت به خلق عبادت است

    محمدعلی آدینه زاده، کرمانی و فرهنگی بازنشسته ای است که 30 سال شغلش معلمی بوده و از نزدیک با کمبودهای آموزشی، به ویژه در مناطق محروم کشور آشناست. میگوید: «خدمت به خلق عبادت است و قطعاً خداوند می‌بیند که سرمایه‌مان را چطور خرج میکنیم. » مهمترین بخش‌های گفت و گو با او در پی می آید.