مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1395/11/04 06:53:40
کد خبر: 116

گفت و گو بایک خیر مدرسه ساز استان البرز:

همکاری خیرین و بخش های دولتی روند ساخت مدارس را تسهیل می کند

یک خیر مدرسه ساز در استان البرز در گفتگو با خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: با توجه به اینکه رشد و توسعه هر جامعه ای در گرو پرورش صحیح فرزندان آن می باشد لذا لازم است به ایجاد بستری مناسب برای تحقق این هدف بپردازیم.


مجید جلالی مهر در این خصوص افزود: متاسفانه در نظام آموزش و پرورش ما تمرکز بر آموزش است و از پرورش بازمانده ایم که همین امر موجب تضعیف توانمندی های نسل آینده می شود.

وی با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ نیکوکاری تصریح کرد: باید از همین امروز کودکان خود را نیکوکار پرورش دهیم و به آن ها بیاموزیم که اهداف خود را بر مبنای انسان دوستی و اخلاق اولیت بندی کنیم.

این نیکوکار با اشاره به کلام رهبر کبیر انقلاب اسلامی گفت: لازم است پیش از آن که بگوییم انقلاب برای ما چه کرده ببینیم برای رشد ارزش های انقلاب چه کاری از دست ما ساخته است. لذا با توجه به فرهنگ انقلابی و اسلامی می توان به جامعه ای بالنده دست یابیم.

جلالی مهر ادامه داد: همواره این سخن امام الگوی ما بوده و به همین دلیل است که امروز کشور ایران توانسته با استقلال هویت در مسیر ترویج و توسعه انقلاب گام بردارد بنابراین ضرورت دارد که نسل های آینده با این الگوهای اخلاقی آشنا شوند.

جلالی مهر در پایان اظهار داشت: انتظار می رود این بخش های دولتی با خیرین و نیکوکارانی که آماده کمک به همنوعان خود هستند همکاری کنند تا فعالیت این گروه تسهیل شود.


اشتراک گذاری