مشارکت آنلاین
  • سید حسن طباطبایی رفیعی خیّر مدرسه ساز:

    رشد فرهنگ جامعه با مدرسه سازی

    از وقتی که به یاد دارد همیشه دوست داشت در کارهای خیر وعام المنفعه شرکتی فعال داشته باشد. رویایی که خیلی زود رنگ واقعیت به خود گرفت و در ادامه او را به مسیر خیر مدرسه سازی نیز سوق داد.


  • وصیت نکنید، خودتان بسازید

    از کودکی دوست داشتم کاری انجام دهم که بیشترین تأثیر را در آینده بچه‌ها داشته باشد، روزی به زیارت حضرت رضا رفتم و دعا کردم که به این آرزویم برسم و به نظر اکنون به این آرزو را خدا اجابت کرده است. گفت‌وگو با علی‌اکبر حسن‌زاده اصفهانی خیر مدرسه‌ساز را می‌خوانید.


  • جلسه برنامه ریزی کمیسیون امور اجتماعی برگزار شد

    جلسه برنامه ریزی کمیسیون امور اجتماعی چهارشنبه 14 آبان ماه سال 99 در محل جامعه خیرین با حضور مدیر عامل جامعه ، نایب رئیس کمیسیون و اعضا تشکیل شد.


  • جلسه کارگروه امور بین الملل در موسسه دهخدا

    جلسه کارگروه امور بین الملل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در محل موسسه بین الملل دهخدا مرکز آموزش زبان فارسی با حضور مهندس جعفری مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و اعضا صبح دیروز 12 آبان ماه سال 99 برگزار شد.


  • گفتگو با زهرا گیتی نژاد خیر مدرسه ساز ،

    مهر گیتی بر سر دانش آموزان مناطق محروم

    زهرا گیتی نژاد معلم با سابقه ای است که در کنار تدریس با کمک سازمان نوسازی مدارس و خیرین«مهرگیتی» تا به حال توانسته مدارس زیادی را برای مناطق محروم بسازد.او چندی قبل منتخب جایزه جهانی گوهرشاد شد.


  • ردپای مهربانی سید علی اکبر عادل خیر بزرگ مدرسه ساز در خراسان،

    مدرسه سازي انسان سازي است

    در هر نقطه ای از سرزمین خراسان را بروی ردپایی از مهربانی اش را می توانی پیدا کنی. ساخت بیش از 1200 کلاس درس در قالب 270 پروژه تنها گوشه ای از فعالیت‌های خیر مدرسه ساز خراسانی است.


  • با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد؛

    رونمایی از کتاب زندگی‌نامه و کارنامه «دکتر ناصر قفلی» رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور

    آیین تکریم و رونمایی از کتاب زندگی‌نامه و کارنامه خیر مدرسه ساز «ناصرقفلی» با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.


  • معلمانی که خیرین مدرسه‌ساز شدند

    عزت‌السادات و سرورالسادات میرصدرایی دو خواهر معلمی هستند که تصمیم به اقدام نیکوکارانه ساخت مدرسه گرفتند. هر چند افتخارالسادات، معلم و خیر مدرسه‌سازی است که در روز افتتاح مدرسه‌اش به جوین رفته بود و دچار حادثه‌ای شد و بهمن ماه سال ۹۵ جان خود را از دست داد، اما بنا به خواسته او، خواهرش سرور السادات راهش را ادامه د


  • دبیرکل سابق شورای عالی آموزش و پرورش و مشاور ارشد فعلی وزیر،

    خیرین مدرسه ساز زمینه تربیت پذیری و انسان سازی نسل جوان را فراهم می کنند

    دکتر نوید گفت : نگاه بنده به جریان خیرین مدرسه ساز یک جریان فرهنگی تربیتی است نه یک صرفا یک جریان عمرانی یا اقتصادی، خیرین زمینه تربیت پذیری و انسان سازی نسل جوان را فراهم می آورند نه اینکه فقط یک ساختمان بسازند.


  • کمیسیون امور اجتماعی میهمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

    ششمین جلسه کمیسیون امور اجتماعی صبح امروز با حضور دکتر قفلی و حاج اکبر ابراهیمی در محل موزه دفاع مقدس تشکیل شد.