مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/03/23 10:31:26
کد خبر: 484

کسب موفقیت دانش آموزان مدرسه مرضیه یزدی منطقه 16 تهران در مسابقات علمی جابرابن حیان

دانش آموزان مدرسه خیری مرضیه یزدی منطقه 16 تهران رتبه های منطقه ای و استانی در مسابقات پژوهشی و جشنواره علمی جابرابن حیان کسب کردند.


به گزارش جامعه خیرین مدرسه ساز کشو ر؛ مدرسه یزدی2 یکی از مدارس خیرساز منطقه 16آموزش و پرورش شهر تهران  است که مرحوم حاج جعفر یزدی با ساخت مدرسه در محله خزانه بخارایی توانست بخش عمده ای از مشکلات این محله را مرتفع نماید.
" شهناز بخشش " مدیر مدرسه خیرساز یزدی 2 به معرفی این مدرسه خیری پرداخته و می گوید: مدرسه خیرساز یزدی2 در فضایی در حدود 1420 مترمربع در سال 1391 به همت خیر نیک اندیش "مرحوم حاج جعفریزدی" به بهره برداری رسید. این مدرسه با 16 کلاس درس و 3 اتاق اداری در اختیار 598 دانش آموز دختر منطقه 16 است.
مدیر مدرسه یزدی2 در ادامه به رتبه های دانش آموزان مدرسه یزدی2 در مسابقات علمی اشاره کرد و گفت: دانش آموزان مستعد و پرتلاش این مدرسه خیری رتبه های منطقه ای و استانی بسیاری در مسابقات پژوهشی و جشنواره علمی جابرابن حیان کسب نموده اند. همچنین اختراع دستگاه تصفیه آب و پساب خانگی و ارسال این اختراع به کمیته علمی ثبت اختراع از جمله دیگر افتخارات  دانش آموزان مدرسه خیری مرضیه یزدی2 است که ما به داشتن چنین دانش آموزانی به خود می بالیم. بیتا علیزاده، مبینا مغان دشتی، پرنیا اخلاقی، مهسا عبداله زاده، عسل گودرزی، آیسان علیزاده، هانیه نظری، فاطمه حسین قلی پور، مهدیه ورمزیار، آیدین اخلاقی، مهلا قاسمی و ملیکا دامغانی از جمله این دانش آموزان هستند که می توان از آنها نام برد.
بخشش مدیر این مدرسه خیری در پایان گفت: هرسال جشنواره تجلیل از خیرمدرسه مان را دراین واحدآموزشی برگزار می کنیم. با برگزاری این جشنواره ها یادوخاطره مرحوم یزدی در ذهن ما زنده میشود. بدین ترتیب حس نوع دوستی، کمک به دیگران وتشویق به انجام عمل خیر در دانش آموزان و اولیای یشان نهادینه می گردد.
فاطمه ناگهی

 


اشتراک گذاری