مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/07/12 08:40:05
کد خبر: 756

افتتاح مدرسه 12کلاسه خیرساز بانوملک توکلیان

با حضور مديران كل آموزش و پرورش و نوسازي مدارس فارس،و خانواده بانی خیر ؛آموزشگاه 12 كلاسه خيرساز زنده ياد ملك توكليان در مساحتی بالغ بر 1500 متر مربع با ظرفيت چهارصد دانش آموز و اعتباری بالغ بر دو ميليارد تومان افتتاح شد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، در اين مراسم آذري مدير كل آموزش و پرورش با تقدير از بانوي خير سيمين حميري و همسرشان مهندس سيد كاظم خاك ره كه اين پروژه را به ياد مادرشان زنده ياد ملك توكليان احداث كردند گفت: وجود اين مدرسه در اين منطقه بخش وسيعي از نياز دانش آموزان را مرتفع مي كند و از اين جهت كار بزرگ خير قابل تكريم است.
مدير كل آموزش و پرورش خاطر نشان كرد: هركس دلش براي ايران مي سوزد بداند كه براي ترقي راهي جز عبور از آموزش و پرورش وجود ندارد، لذاست كه يكي از بزرگان تعليم و تربيت معتقد است، اكر مي خواهيم ايران را بسازيم بايد برگرديم دوران كودكي را درست كنيم تا آينده آن درست شود.

در اين مراسم دست نيان مدير كل نوسازي مدارس نيز با تقدير از خانم حميري و همسرشان گفت: خيرين در بين امور خير مدرسه سازي را انتخاب كردند كه زمينه ساز علم و آگاهي است و از اين جهت با خدا معامله مي كنند و خيرين نيز خرسند به معامله با حق هستند كه اميدواريم با اهتمام بيشتري زمينه ساخت مدارس را در ديگر مناطق مورد نياز ميسر سازند.
 خاكره همسر باني خير اين مدرسه اظهار داشت :  مدرسه شالوده و پي يك جامعه محسوب مي شود كه اگر خوب اجرا شود، آن كشور به سعادت مي رسد ، يعني اگر آموزش و پرورش يك جامعه درست شود ديگر موارد دست مي شود بنابراين به همين دليل كار مدرسه سازي كه مكان آموزش است بهترين كار خير است.
بانو حميري باني خير اين آموزشگاه نيز با تقدير از همسرشان، مهندس خاك ره گفت: اين مدرسه را به ياد مادرم زنده ياد ملك توكليان در اين منطقه پرجمعيت بنا كرديم تا افراد مستعد باسواد و دانشمند در آن تحصيل و خارج شوند و آينده ايران را بهتر از گذشته بسازند.
گفتنی است :اموزشگاه توکلیان توسط شرکت پیمانکاری  دال نگار شیراز به مدیر عاملی مهندس محمد رضا اکتفایی احداث شده است .​

منبع: سازمان نوسازی مدارس 

منتشر کننده : نزاکت الهیاری 

 
 

اشتراک گذاری