مشارکت آنلاین
  • پیام تبریک رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به مناسبت ولادت حضرت علی(ع)

    دکتر قفلی با انتشار پیامی ، ولادت با سعادت مولای متقیان امام علی (ع) پرچمداربزرگ عدل و انصاف و روز پدر را به تمامی پدران و خیرین مدرسه ساز کشور تبریک گفت .متن این پیام در پی می آید.


  • حاج اکبر ابراهیمی خیر مدرسه ساز ؛

    دنیای مدرسه سازی دنیای شیرینی است

    «تا کسی وارد فعالیت‌های خیریه نشود نمی‌تواند لذت آن را درک کند. مدرسه‌سازی عشق من است . مدرسه‌سازی پنجره‌ کوچکی است که انسان را وارد دنیای بزرگی می‌کند. دنیای مدرسه‌سازی دنیای شیرینی است، دنیایی که انسان با لبخند کودکان جان می‌گیرد و احساس می کند که خداوندهمیشه در کنار اوست.»


  • غلام عباس مصلی نژاد خیر مدرسه ساز ؛

    همه دانش آموزان بچه های من هستند

    دکتر غلام عباس مصلی نژاد در سال 1341 در شهر آبادان دیده به جهان گشود. تحصیلات ابتدایی خود را در دبستان مهرگان این شهر به پایان رسانید و دوره دبیرستان را در دبیرستان البرز تهران به پایان برد که به گفته خودش خاطرات بسیار زیبایی از آن مدرسه به یادگار دارد.


  • زنده یاد حبیب الله قفلی خیر مدرسه ساز

    حاج حبیب الله قفلی رییس فقید مجمع خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی و خیر مدرسه ساز بودند.ایشان در تمامی لحظات به دوستان و آشنایان خود سفارش می کردند که در حد بضاعت خود مدرسه بسازند.


  • معصومه علیزاده؛

    کار فرهنگی مشکلات را ریشه کن میکند

    معصومه علیزاده سالهاست که در تبریز سکونت دارد. او که به قول قدیمی ها به معنای واقعی کلمه سردی و گرمی روزگار را چشیده، میگوید: ارتقاء فرهنگ نیز بدون آموزش میسر نخواهد شد. پس در گام نخست با کار فرهنگی میتوان معضلات و مشکلات موجود در جامعه را ریشه کن کرد.» خواندن گفتوگو با او خالی از لطف نیست.


  • معصومه شاکری شمیرانی خیر مدرسه ساز ؛

    ساخته شدن هر مدرسه ای برابر با بسته شدن یک زندان است

    معصومه شاکری شمیرانی، متولد و ساکن تهران است اما فعالیت های مربوط به مدرسه سازی را در استان البرز انجام میدهد. وی زندگی مشترک با همسرش را که فرهنگی بوده و دغدغه کمبودهای آموزشی داشته را عامل مهمی در ورودش به امر مدرسه سازی می داند.


  • حمید رضازاده مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس،

    شعف مدرسه سازی با هیچ کاری برابری نمی‌کند

    حمید رضازاده، مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان فارس از سال 1364 در عرصه مدرسه سازی فعال است و تاکنون افراد بسیاری را به این کار ترغیب کرده است. می گوید: «مدرسه سازی برایش برکات زیادی داشتد و بعضی وقت ها بن بست ها و تنگناهایی در زندگی اش بوده که با یک چشم برهم زدن رفع شده است.» گفت و گو با او در ادامه می آید.


  • سیدمحمدعلی میرباقری خیر مدرسه ساز ؛

    مدارس خیرساز باید آموزشگاه‌های خیرساز باشد

    سیدمحمدعلی میرباقری، رئیس مجمع خیرین مدرسه استان فارس است. او دکترای چشم پزشکی دارد و علاوه بر طبابت، در دانشگاه شیراز هم تدریس می کند. او که در خانواده ای ن کیوکار بزرگ شده است، همراه پدر خود در شیراز و شهرستا نها و روستاهای اطراف آن 7 واحد آموزشی ساخته است. گزیده ای از گفت وگو با وی را در ادامه بخوانید.


  • محمدعلی آدینه زاده خیر مدرسه ساز ؛

    خدمت به خلق عبادت است

    محمدعلی آدینه زاده، کرمانی و فرهنگی بازنشسته ای است که 30 سال شغلش معلمی بوده و از نزدیک با کمبودهای آموزشی، به ویژه در مناطق محروم کشور آشناست. میگوید: «خدمت به خلق عبادت است و قطعاً خداوند می‌بیند که سرمایه‌مان را چطور خرج میکنیم. » مهمترین بخش‌های گفت و گو با او در پی می آید.


  • حسین بیک مهدوی خیر مدرسه ساز ؛

    زندگی سالم به برکت کار خیر

    حسین بیک مهدوی می‌گوید: «خیر واقعی، عاشق و نوعدوست و دوستدار مردمش است. اگر عاشق نباشی، نمی توانی کار خیر را بدون منت انجام بدهی.» او که زاده شهرستان آمل استان مازندران است، درباره زندگی خیران می‌گوید: «اگر می‌بینید فرزندان خانوادههای خیرانی که می شناسید، صالح اند، به برکت انجام کار خیر است.