مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1399/08/01 12:34:16
کد خبر: 2562

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ،

جامعه خیرین مدرسه ساز کشور پرچم دار اقدامات نیکوکارانه در کشور است

دکتر کریمی اظهار داشت :جامعه خیرین مدرسه ساز کشور امروز درحوزه جهاد مدرسه سازی و کمک در حوزه آموزش و پرورش خدمت می کند.


دکترکریمی فیروزجایی عضو هیئت رئیسه مجلس شوراي اسلامي و دبیركل جامعه اسلامی فرهنگیان کشوردر گفتگو با خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: جامعه خیرین مدرسه ساز کشور پرچم دار اقدامات نیکوکارانه در کشور است و امروز در حوزه جهاد مدرسه سازی و کمک در حوزه آموزش و پرورش خدمت می کند.
 
وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع خیرین مدرسه ساز کشور تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم از ظرفیت های قوه مقننه و مجریه برای استمرار و تقویت کار مقدس و شریف مدرسه سازی استفاده کنیم. 
 
وی ضمن گرامیداشت یاد و نام مرحوم حافظی اظهار داشت: ایجاد ردیفی مستقل برای استانداردسازي سيستم هاي گرمايشي و حذف بخاری هاي قطره چكاني از جمله مواردی بود که در مجلس هشتم به آن اهتمام داشتم و شخصا پیگیری كردم.
 
کریمی با تاکید بر اینکه در حال حاضر بیماری کرونا بهانه ای شد تا به نحوه استاندارسازی سيستم هاي بهداشتي مدارس بپردازيم ادامه داد: استفاده از ظرفیت های نمایندگان مجلس و دعوت از آنها به عنوان عضو افتخاری مجمع خیرین استانها می تواند دغدغه و مشکلات خیرین را منتقل نموده و اذهان نمايندگان را براي مباحث كلان اين حوزه آماده نمايد.
 
کریمی افزود: قانون برنامه هفتم  در راه است و جامعه خیرین می بایست خط مشي و انتظارات خود از دولت را در اختیار ما قرار دهد تا بتوانیم در تنظیم بودجه سال آینده و برنامه پنجساله هفتم آن را مد نظر قرار دهیم. 
نماینده مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد:  شرایط سخت اقتصادی، تحریم هاي ظالمانه و بیماری کرونا جملگي معیشت مردم را دچار مشکل نموده اند.
نزاکت اللهیاری

اشتراک گذاری