مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1398/02/18 08:08:03
کد خبر: 1753

جشنواره خیّرین مدرسه‌ساز شهرستان رشتخوار برگزار شد

همزمان با هفته بزرگداشت مقام معلم، جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان رشتخوار برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ؛ جشنواره خیّرین مدرسه ساز شهرستان رشتخوار با حضور جمعی ازمسئولان و خیرین نیک اندیش شهرستان و فرهنگیان استان برگزار شد.

محمود نگهبان‌سلامی نماینده مردم شهرستان های خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی ضمن گرامیداشت روز معلم، از زحمات خیرین مدرسه ساز تشکر کرد و گفت: معلمان نیروهای توانمند کشور هستند که بهترین ها را برای مردم خلق می‌کنند .

دراین مراسم شادکام معاون هماهنگی مدیرکل آموزش و پرورش  استان خراسان رضوی با گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم،حضور خیرین مدرسه ساز و معلمین را در کنار هم یک ظرفیت و برکت عنوان کرد و افزود : ۴۰ درصد مدارس کشور به کمک خیرین مدرسه ساز احداث شده است و دو میلیون و ۵۰۰ دانش آموز هم اکنون در مدارس خیر ساز به تحصیل مشغولند.

محمد قاسم پور مدیر آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار ضمن قدردانی از زحمات معلمین شهرستان حضور همزمان خیرین آموزشی و پرورشی و خیرین مدرسه‌ساز را در هفته معلم یک ظرفیت ارزشمند و مؤثر عنوان کرد. مشارکت ها در آموزش و پرورش را یک راهبرد اساسی برخواسته از سند تحول بنیادین عنوان کرد و گفت: خیرین مدرسه ساز مشارکت های قابل توجهی در آموزش و پرورش شهرستان دارند که باعث توسعه و رونق تعلیم و تربیت دانش آموزان شده است.آموزش و پرورش را بزرگترین و اجتماعی ترین نهاد نامید و افزایش  مشارکت‌ها را گامی مهم جهت پیشبرد اهداف تعلیم و تربیت عنوان نمود.

قاسم پور از ۵۰ طرح و پروژه در شهرستان خبر داد که با مشارکت خیرین انجام شده است که این مشارکت بی نظیر بوده است

نزاکت اللهیاری 


اشتراک گذاری