مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳
logo logo
...
مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران :

مدیرکل آموزش و پرورش تهران گفت: در حال حاضر نگرانی جدی در خصوص بحران کمبود شدید فضای آموزشی در منطقه ۲۲ وجود دارد که برای رفع این مشکل به ۱۲۰ فضای آموزشی جدید در این منطقه نیاز داریم.

...
مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر:

احمد مرادی معتقد است: عمکرد مجمع خیرین مدرسه ساز منسجم بوده که این امر می تواند آغازی برای توسعه نظام آموزشی در کشور باشد.

...
خبر

خیر مدرسه ساز "شریف بختیار " با حضور مدیر کل نوسازی مدارس استان تهران، مدیر آموزش و پرورش منطقه 7 تهران، اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز شهرتهران از روند ساخت مدرسه اهدایی خود در محله نظام آباد منطقه 7 بازدید کرد.

...
خبر

دومین گردهمایی بورسیه دانشجویی بنیاد حامیان دانشگاه تهران با حضور خیرین مدرسه ساز روز دوشنبه 13 دی در دانشگاه تهران برگزار شد.

...
با حضور رییس جامعه خیرین مدرسه ساز در جلسه ستاد مرکزی ؛

با حضور رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در اولین نشست هماهنگی اعضای ستاد مرکزی دومین دوره جشنواره های تکریم در مدارس خیرساز شهر تهران ، زنگ آغاز این جشنواره های مدرسه ای به صدا در آمد.

...
وصیت نامه ای که سرآغاز ساخت مدرسه شد؛

یک خیر نیک اندیش تهرانی بنا بر وصیت دختر عمه مرحومش، مبلغ 270میلیون تومان برای توسعه بنای یک مدرسه در منطقه 4 تهران تعهد کرد.

...
خبر

بیستمین جلسه هیات رئیسه مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد.

...
در دیدار رئیس دانشگاه تهران با رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز صورت گرفت؛

"نشان نقره ای" هشتادمین سال تاسیس دانشگاه تهران از سوی محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران به محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور اهدا شد.

...
خبر

دانش آموزان روستاهای دورافتاده و عشایری که مدرسه شان توسط خیرین احداث شده است ، بعد از شنیدن خبر بیماری رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور دست به دعا برداشتند و برای سلامتی ایشان دعا کردند.

...
مدیرکل نوسازی مدارس استان خبر داد؛

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: امسال 56 کلاس درس در قالب 9مدرسه از سوی بنیاد برکت متعلق به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در شهرستان های مختلف استان اصفهان احداث شد.

...
گفت و گو با علی اکبر فاضلی مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز این استان؛

وجود شهرک های اقماری در استان زنجان این استان را با شرایط ویژه روبرو کرده است اما کمبود مدارس و دوشیفته بودن آنها موضوعی است که این استان را با مشکل روبرو می کند .

...
فرماندار ورامین تاکید کرد:

فرماندار ورامین گفت: مسئولان باید از ظرفیت ویژه خیرین مدرسه ساز در ارتقاء کارکردهای آموزش و پرورش استفاده کنند.