مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳
logo logo
...
بچه های مدرسه دکتر حافظی به آتش نشانان منطقه 10 تهران گل اهدا کردند؛

دانش آموزان دبستان دکتر حافظی در منطقه 10 تهران همراه کادر مدرسه وانجمن اولیا ومربیان جهت گرامیداشت یاد شهدای آتش نشانی به دیدار کارکنان محترم آتش نشانی ایستگاه خیابان میمنت (آزادی)رفتند .

...
گفت و گو بایک خیر مدرسه ساز استان البرز:

یک خیر مدرسه ساز در استان البرز در گفتگو با خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: با توجه به اینکه رشد و توسعه هر جامعه ای در گرو پرورش صحیح فرزندان آن می باشد لذا لازم است به ایجاد بستری مناسب برای تحقق این هدف بپردازیم.

...
مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز اعلام کرد؛

حسن مهرانی عملکرد مجمع خیرین استان البرز را در کشور مناسب دانست و گفت: باید با برنامه ریزی های مدون می توان از تمام ظرفیت های این نهاد مردمی بهره مند شد.

...
در نامه رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به رئیس مجمع خیرین استان البرز مطرح شد؛

محمدرضا حافظی صبح امروز 95/11/3 در نامه ای خطاب به حمیدرضا اسپرورین رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز که چندی پیش در اثر سانحه تصادف در خارج از کشور دچار مشکلات جسمی شده بود، از وی دلجویی نمود.

...
خبر

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کهگیلویه و بویراحمد گفت: 179 کلاس درس در قالب 37 فضای آموزشی با مشارکت خیرین مدرسه ساز در نقاط مختلف این استان در حال اجراست

...
خبر

مدیر عامل مجمع خیران مدرسه ساز کاشان گفت: با اعتباری افزون بر 470 میلیارد ریال در چهار سال گذشته کار ساخت 45 مدرسه با مشارکت نیکوکاران در این شهرستان آغاز شده است.

...
برگزاری جلسه هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران با حضور رئیس جدید سازمان نوسازی مدارس کشور

سی و سومین جلسه هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران صبح امروز 95/10/29 با حضور محمدتقی نظرپور رئیس جدید سازمان نوسازی مدارس کشور و محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، اعضای هیات مدیره و مدیرکل نوسازی مدارس استان تهران برگزار شد.

...
در نشست جامعه خیرین مدرسه ساز کشور مصوب شد؛

در نشستی که صبح امروز 95/10/29 در محل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد، مقرر گردید جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان سراوان، سیب ، سوران و مهستان از توابع استان سیستان و بلوچستان در فروردین سال 96 در تهران برگزار شود.

...
خبر

یادداشت - بیش از یكسال گذشت؛ از تجربه موفق برگزاری جشنواره های خیری در مدارس خیرساز شهر تهران، نگاه نویی كه سال گذشته برای اولین بار تجربه و موفقیت در اجرای آن باعث شد زمینه تعمیم آن به تمامی مدارس خیرساز كشور فراهم شود.

...
خبر

خیر مدرسه ساز محمدی و همسر وی ویلای متعلق به خود در استان مازندران را برای ساخت مدرسه هدیه کردند.

...
خبر

خانم ملاجان بانوی خیر تهرانی دو واحد آپارتمان متعلق به خود در شهر تهران و طالقان را برای ساخت مدرسه در استان های تهران و البرز هدیه کرد.

...
نشست هماهنگی مدیران مناطق آموزش و پرورش شهر تهران با حضور رییس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد؛

بر این اساس "جشنواره های مدرسه ای" خیرین ، تحت عنوان "دهه نکوداشت خیرین مدرسه ساز شهر تهران" اوایل اسفند ماه سال جاری در 320 مدرسه خیرساز تهران و همچنین در مدارس غیر خیرسازتهران برگزار خواهد شد.