مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/10/20 11:35:02
کد خبر: 997

بهره برداری از مدرسه خیری بانو صرامی در روستای "دهنو "کهریزک

با حضور مسئولان استانی و کشوری، مدرسه خیری بانو صرامی در روستای دهنو کهریزک به بهره برداری رسید.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، مجید قدمی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، در مراسم بهره برداری از مدرسه خیری بانو صرامی روستای دهنو منطقه کهریزک ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم، گفت: خیرین مدرسه ساز از نوع بهترین امر خیری یعنی همان مدرسه سازی استفاده کرده اند و در حقیقت توشه خود را می بندند.
وی افزود : مدرسه سازی یعنی انسان سازی و خدمت به خلق، که همیشه جاودانه خواهد ماند و سالانه تعدادی دانش آموز در این مدرسه به تحصیل می پردازند و تا زمانی که این مدرسه پابرجاست، ثواب و برکات آن نیز جاودانه خواهد ماند.
قدمی بیان کرد: جنس زندگی انسان ها متفاوت است، چرا که برخی انسان ها از دیگران سبقت گرفته و در این زمینه پیشتاز هستند و نمونه بارز آن خیرین به خصوص خیرین مدرسه ساز قرار می گیرند.
وی همچنین اضافه کرد: ایثار و گذشت خیرین نشان از هوشیاری و عبور از دنیای فانی دارد و به نوعی به دنیای مادی وابسته نیستند و آخرت خود را بیمه کرده اند.
معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور تصریح کرد: امیدواریم شاهد اتفاقات خوب خیری در تمامی مناطق این مرز و بوم باشیم و از وجود خیرین عزیز بهره مند شویم و گام های موثری برای آینده کشور عزیزمان برداریم.
منبع:خبرگزاری صدا و سیما 
منتشر کننده: نزاکت الهیاری 
 

اشتراک گذاری