مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/09/26 06:09:33
کد خبر: 927

با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور و وزیر آموزش و پرورش ؛

دبستان طیبه شهر دزفول به بهره برداری رسید.

دبستان طیبه شهر دزفول با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، وزیر آموزش و پرورش و هیئت همراه، رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، نماینده دزفول در مجلس، استاندار خوزستان و مدیران کل نوسازی مدارس و آموزش و پرورش خوزستان و دیگر مسئولان کشوری و استانی به بهره برداری رسید.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، رضا رضایی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در حاشیه این مراسم  اظهار کرد: پروژه های تخریب و احداث مدرسه راهنمایی 6 کلاسه حضرت سمیه، تخریب و احداث دبستان 6 کلاسه طیبه پاطلا، احداث دبستان 10 کلاسه مسکن مهر کوی آزادگان، احداث دو باب کلاس درس در مدرسه رویش و احداث یک باب کلاس درس و سرایداری و سرویس بهداشتی امروز با حضور وزیر افتتاح می شوند.
وی افزود: منبع تأمین اعتبار این پروژه ها از محل اعتبارات استانی و خیران مدرسه ساز کشوری، استانی و خارج از کشور بوده است.
 
وی بیان کرد: در مجموع این پروژه ها 24 کلاس با سه هزار و 860 مترمربع زیربنا در شهر دزفول ساخته شده است.
 
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان یادآور شد: این پنج پروژه با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال (دولتی) و همچنین 18‌میلیارد و  600 میلیون ریال (خیران) در سفر وزیر آموزش و پرورش به منطقه افتتاح می شوند.

اشتراک گذاری