مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1395/10/18 09:37:23
کد خبر: 91

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر:

عملکرد مجمع خیرین مدرسه ساز زمینه ساز توسعه نظام آموزشی کشور است

احمد مرادی معتقد است: عمکرد مجمع خیرین مدرسه ساز منسجم بوده که این امر می تواند آغازی برای توسعه نظام آموزشی در کشور باشد.


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر به خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز  کشور گفت: خوشبختانه شاهد آن هستیم که مجمع خیرین مدرسه ساز در چندسال اخیر نقش بی بدیلی در سازماندهی و جهت دهی فعالیت های خیرخواهانه ایفا کرده است.

احمد مرادی در این خصوص افزود: این نهاد با  بررسی که انجام داده است توانسته نیاز های جامعه را ارزیابی و اولویت گذاری کند که این مسئله موجب شده حضور خیرین مدرسه ساز جایگاه ویژه ای در جامعه داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه مشارکت این قشر طی ۲۰ سال اخیر نشان دهنده جهت گیری مناسب بوده تصریح کرد: عملکرد این بخش قابل قبول است و به نظر می رسد که می توان از این الگوی مردم نهاد در حوزه های ورزش و سلامت بهره گرفت.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر در ادامه اظهار داشت: با وجود تمام درخشش هایی که این نهاد داشته است لازم است توجه داشته باشیم که باید از همه ظرفیت های موجود در این بخش استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه اطلاع رسانی و توزیع اخبار مربوط به عملکرد مجمع خیرین مدرسه ساز نقش چشمگری در توسعه این نوع فعالیت ها دارد گفت: تنها با کمک رسانه ها می توان این فرهنگ متعالی را گسترش داد و ارزش واقعی آن را در جامعه تداعی کرد.

مرادی همچنین اذعان داشت: در حال حاضر بسیاری از دشمنان در تلاش هستند که با تبلیغات منفی ارزش فعالیت های انسان دوستانه را کم و کوچک جلوه دهند لذا مسئولیت اصحاب رسانه اهمیت بیشتری می یابد.

وی با تاکید بر اینکه بخش های دولتی نهایت همکاری را با مجمع خیرین مدرسه ساز کشور داشته اند توضیح داد: با توجه به حضور و نقش آفرینی که خیرین در جامعه داشتند دولتمردان قانع شده اند که این نهاد می تواند به عنوان همراهی برای بهبود بخش های آموزشی کشور فعالیت کند لذا شاهد آن هستیم که همکاری و هماهنگی یکپارچه ای در میان این دو شکل گرفته است

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان بوشهر در پایان تصریح کرد: امید است که همانگونه که در توسعه زیرساخت های آموزش و پرورش اقدامات مفیدی صورت گرفته ما بتوانیم با بکارگیری مدیریت درست برای این مدارس نهایت بهره وری را از آن ها داشته باشیم.

فاطمه نبی پور


اشتراک گذاری