مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/09/07 06:23:46
کد خبر: 888

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در شبکه خبر اعلام کرد:

تعامل مناسب جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با سازمان نوسازی مدارس کشور / ساخت 130 کلاس درس واهدای ۱۳۰کانکس به همت خیرین برای مناطق زلزله زده کرمانشاه

دکتر حافظی با اشاره به تعامل خوب جامعه خیرین مدرسه ساز با سازمان نوسازی مدارس کشور گفت : 130 کلاس درس در استان کرمانشاه به وسیله خیرین ساخته می شود.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، دکتر محمد رضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با اشاره به اینکه 78 مدرسه در سطح استان لرستان در اثر زلزله تخریب شده است گفت: 35 مدرسه با 130 کلاس درس در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه  به وسیله خیرین نیک اندیش مدرسه ساز تعهد شده و اعتبار در نظر گرفته شده است که صد درصد آن  از سوی خیرین تعهد می شود.
وی با اشاره به اینکه این مدارس با نظارت سازمان نوسازی مدارس و بر اساس استاندارهای جهانی ساخته می شود بیان کرد: تازمانی که این مدارس به همت خیرین احداث شو ۱۳۰ کانکس برای تحصیل دانش آموزان  به وسیله خیرین تعهد شده است که از این میان 55 کانکس نصب شده و  این رقم در حال افزایش است.
وی نیازکشور را  در امر ایمن سازی مدارس،  40 هزار میلیارد تومان برآورد کرد و ادامه داد: امید است با حضور و مشارکت خیرین بتوانیم این رقم را مرتفع نماییم. 
حافظی ضمن تقدیر از فعالیت های ارزشمند سازمان نوسازی مدارس ادامه داد: تعامل بسیارخوبی بین سازمان نوسازی مدارس و جامعه خیرین مدرسه ساز کشور وجود دارد که امید است با این تعامل بتوانیم گام های موثرو ارزشمندی  در امر مدرسه سازی و ایمن سازی  مدارس برداریم .
وی در پایان به نقش خیرین برای ساخت مدارس در نقاط مختلف اشاره کردو افزود: خیرین در سطح کشور حضور فیزیکی فعال دارند وبا عشق وعلاقه وافر بستر را برای تعلیم و تربیت دانش آموزان فراهم می کنند.
حافظی خاطر نشان کرد: طرح به جای ترقه بازی مدرسه سازی در منطقه 11  تهران یکی از قدم های دانش آموزان در امر مدرسه سازی بود که دانش آموزان در روز چهار شنبه سوری به جای ترقه بازی با اندوخته های خود مدرسه ای را به نام ایران مهر بنا کردند.
نزاکت الهیاری 
 

اشتراک گذاری