مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/08/30 07:31:08
کد خبر: 879

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان ؛

بازسازی کلاس های درس در مناطق زلزله زده در اولویت قرار دارد

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان گفت: در شرایط کنونی و به منظور کمک رسانی به مناطق زلزله زده غرب کشور نیازهای این مناطق و بازسازی کلاس های درس برای دانش آموزان زلزله زده در اولویت قرار دارد و برای همکاری در ساخت با سازمان نوسازی مدارس این مناطق اعلام آمادگی می کنیم.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، فریدالدین عبد یزدانی درباره مدارس تخریبی مناطق زلزله زده غرب کشور و مشارکت خیرین مدرسه ساز اصفهان در ساخت آن اظهار کرد: طی چند روز گذشته در بازدیدی که سازمان نوسازی استان اصفهان از مناطق زلزله زده غرب کشور داشتند، تخریب ۷۰ مدرسه با ۴۰۰ کلاس اعلام شد.  

وی تصریح کرد: نمایندگان خیرین مدرسه ساز اصفهان نیز طی چند روز آینده از مناطق زلزله زده بازدید خواهند داشت. طبق گزارش این همکاران نحوه همکاری و مشارکت خیرین اصفهانی در بازسازی مدارس آسیب دیده بررسی و نهایی خواهد شد.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان اذعان کرد: البته در زمینه بازسازی کلاس ها و مدارس در استان اصفهان هم با مشکلاتی وجود دارد، از همین رو نیازمند مشارکت خیرین اصفهانی برای بازسازی فضای آموزشی استان هستیم.

وی اضافه کرد: اما در شرایط کنونی و به منظور کمک رسانی به مناطق زلزله زده غرب کشور  نیازهای این مناطق و بازسازی کلاس های درس برای دانش آموزان زلزله زده در اولویت قرار دارد و سازمان نوسازی نیازهای این مناطق را روی سایت اعلام خواهد کرد و تصمیم بر این است که خیرین مدرسه ساز با مشارکت  برای ساخت مدارس در این مناطق  کمک های لازم را داشته باشند.


اشتراک گذاری