مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/08/21 08:03:57
کد خبر: 857

آغاز عملیات ساخت مدرسه ی 10 کلاسه زنده یاد پویا عظیم زاده

یک خیر مدرسه‌ساز در اقدامی خیرخواهانه، به یادبود فرزند مرحوم خود "پویا عظیم زاده" یک باب مدرسه 10 کلاسه در روستای رزق‌آباد کاشمر خراسان رضوی به احداث می کند.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، عملیات ساخت مدرسه خیرساز زنده یاد پویا عظیم زاده با حضور جمعی از مسئولین و مردم در روستای رزق‌آباد کاشمر آغاز شد.

 احد عظیم زاده نیک اندیش تبریزی در اقدامی خیرخواهانه، به یاد فرزند مرحوم خود "پویا عظیم زاده"، با حضور در کاشمر کلنگ ساخت مدرسه 10 کلاسه را در روستای رزق‌آباد این شهرستان به زمین زد.

این خیر تبریزی گفت : با تأکید بر اینکه در ابتدای زندگی، سختی‌های زیادی کشیدم، معتقد بودم که خواستن، توانستن است بنابراین همه تلاش خودم را صرف کردم.

عظیم‌زاده با بیان اینکه هر چه امروز در زندگی دارم را مدیون خدا و امام رضا(ع) هستم، خطاب به دانش آموزان گفت: همواره توکلتان بر خداوند باشد و در این مسیر با شجاعت و قدرت ریسک‌پذیری گام بردارید تا به آنچه مورد هدفتان است دست‌ یابید.

وی با سفارش همه دانش آموزان به درس خواندن و کسب مدارج علمی، داشتن مدرک را به‌منزله سرمایه دانست و ادامه داد: امروز به‌ عنوان یک ایرانی به کشور و ملتم می‌بالم و افتخار می‌کنم در کشور ولایتی کارآفرینی می‌کنم.

این خیر مدرسه‌ساز افزود: در حال حاضر حامی 1220 کودک یتیم در کشور هستم و این مهم را یک افتخار برای خود می‌دانم.

عظیم زاده با تأکید بر این که تلاش می‌کنم این مدرسه را با بهترین مصالح و امکانات احداث و تجهیز کنم، اظهار داشت: امیدواریم این مدرسه فضایی مناسب برای حضور دانش آموزان این روستا و شکوفایی استعدادهای آنان باشد.


اشتراک گذاری