مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1395/10/14 12:35:30
کد خبر: 82

وصیت نامه ای که سرآغاز ساخت مدرسه شد؛

مشارکت 270 میلیون تومانی یک خیر نیک اندیش برای ساخت مدرسه در منطقه 4 تهران

یک خیر نیک اندیش تهرانی بنا بر وصیت دختر عمه مرحومش، مبلغ 270میلیون تومان برای توسعه بنای یک مدرسه در منطقه 4 تهران تعهد کرد.


محمدرضاشمشیری 57 ساله، دارای مدرک کارشناسی برق است و بنا بر وصیت دخترعمه اش وارد این راه شده است. خودش در این باره می گوید : دخترعمه ام در طول سال های زندگی اش همیشه دوست داشت برای بچه های کشورش مدرسه بسازد اما دنیا با او یار نبود و تنها یک وصیت نامه از ایشان در دست من باقی مانده بود. من از طریق اینترنت با فعالیت های این انجمن آشنا شدم و مبلغ 270 میلیون از دارایی ایشان را برای ساخت مدرسه در تهران صرف کردم.

وی درباره اهمیت مدرسه سازی می گوید : من خودم در دبیرستان البرز تحصیل کردم و در زمان تحصیلم با مشکلی مواجه نبودم.  اما به این امر معتقدم اگر آموزش و پرورش کشوری رشد کند قطعا آن کشور به سمت توسعه و پیشرف حرکت می کند. محیط مناسب برای درس خواندن دانش آموزان اگر درست شکل بگیرد، ما یک نسل موفق و آینده ای درخشان خواهیم داشت.

 توسعه بنای مدرسه طلایه داران در منطقه 4 تهران و طرح یاران منطقه 13 تهران با مشارکت این خیر نیک اندیش تکمیل و تا سال تحصیلی آینده پذیرای دانش آموزان خواهد بود.       

 


اشتراک گذاری