مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/07/29 08:15:45
کد خبر: 802

آغاز عملیات ساخت مدرسه سه کلاسه خیرساز روستای شاهین آباد ارومیه

عملیات ساخت مدرسه سه کلاسه خیر ساز روستای شاهین آباد ارومیه با مساحت 118 متر مربع با اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان با مشارکت بانوی نیکوکار خانم پولادی آغاز وپیش بینی می شود تا مهرماه سال آینده به بهره برداری برسد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، اشرف مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه ، در این مراسم با اشاره به اینکه در یک سال اخیر عملیات ساخت 14 پروژه آموزشی خیر ساز در آموزش و پرورش ناحیه یک ارومیه آغاز شده است گفت: با توجه به تلاش خیرین از حدود سی مدرسه ی کانکسی موجود در این ناحیه در سال جاری ده مدرسه  حذف شده است.

آخوندیان مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان آذربایجان غربی گفت: عملیات ساخت 23 طرحدر قالب 100 کلاس درس در سال جاری  آغاز شده است و 23 پروژه نیمه تمام دیگر نیز تا سال آینده ، آماده بهره برداری خواهد شد.
رحمانی مدیرکل تجهیز و نوسازی مدارس استان نیز در این مراسم  با اشاره به کمبود فضای آموزشی استان واینکه 384 کانکس کلاس درس در مدارس استان وجود دارد گفت: علاوه بر نوسازی مدارس استاندارد سازی سیستم های گرمایشی و سرمایشی شش هزار کلاس درس تمام شده است و سه هزار کلاس دیگر نیز در آینده ای نزدیک مجهز خواهند شد.
نزاکت الهیاری

اشتراک گذاری