مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/07/25 06:42:38
کد خبر: 792

مدیر کل نوسازی توسعه وتجهیزمدارس استان گلستان:

21 درصد فضای آموزشی استان گلستان نیاز به نوسازی دارد

مخدومی گفت : استان گلستان به رغم بهسازی و ساخت مدارس تازه تاسیس ، هم چنان با کمبود فضای آموزشی مواجه است که حدود 21 درصد از فضای آموزشی این استان نیاز به تخریب و نوسازی دارد


عماد مخدومی مدیر کل نوسازی مدارس استان گلستان در گفتگو با خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت : استان گلستان به رغم بهسازی و ساخت مدارس تازه تاسیس ، هم چنان با کمبود فضای آموزشی مواجه است که حدود 21 درصد از فضای آموزشی این استان نیاز به تخریب و نوسازی دارد.

وی ادامه داد: کمک خیران از سال 77 تاکنون در این مسیر نقش بسزایی داشته است اما با توجه به آمار موجود برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز به مشارکت و صرف هزینه است.

مدیر کل نوسازی استان گلستان با اشاره به وضعیت فضای آموزشی در این استان گفت : با توجه به برگزاری 18 جشنواره در استان خیران 8 میلیارد و سیصد میلیون تعهد داده­ اند که 97 درصد آن محقق شده و تا پایان سال برای محقق شدن تعهدات فرصت کافی باقی است.

مخدومی ، در ادامه افزود: از زمانی که استان گلستان مستقل شد پروژه­های مشارکتی (خیران و دولت) نقش بسزایی در بالا بردن سرانه فضای آموزشی داشته است. حدود 517 پروژه مشارکتی که بالغ به  هزار 970 کلاس درسی با متراژ 163 هزار و 577 متر مربع بوده که در مجموع تعهد خیران در ساخت پروژه ها 62 درصد تحقیق پیدا کرده است.

زهرا کریمی 


اشتراک گذاری