مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/07/25 06:23:50
کد خبر: 790

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان گیلان ؛

خیران گیلان به تعهداتشان جامه عمل می­پوشانند

استان گیلان دارای جمعیت زیادی است که برای تقویت تحصیلات آنها نیاز به امکانات آموزشی دارد و خوشبختانه در این راستا راهکارهای خوبی برای جذب خیر انجام شده است.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، استان گیلان با 15 شهر بزرگ مانند بندر انزلی، رشت، لاهیجان، آستارا و رودبار دارای جمعیت زیادی است که برای تقویت تحصیلات آنها نیاز به امکانات آموزشی دارد و خوشبختانه در این راستا راهکارهای خوبی برای جذب خیر انجام شده است.

« بهمن یعقوبی بیجار بنه» مدیر عامل مجمع خیرین استان گیلان با اشاره به اقدامات انجام شده برای جذب خیر در این استان گفت: با توجه به برنامه ­های اجرایی و برپایی جشنواره خیرین مدرسه ساز موفق شده­ ایم هر ساله با استقبال خوب اهالی بومی برای احداث مدرسه مواجه شویم. مشارکت و تعامل خوب خیران باعث شد از نظر تحقق تعهدات جزو چهارمین استان­های موفق کشور باشیم.

مدیر عامل مجمع خیرین استان گیلان در ادامه اشاره به خیران بومی در امر مدرسه سازی داشت و افزود: آنچه موجب روند خوب مدرسه سازی شده است،کمک خیران بومی است. خیران برای مشارکت علاقه به احداث مدرسه در زادگاه خودشان دارند در حالی که مناطق محروم استان نیاز به فضای آموزشی مجهز دارند.

به گفته  یعقوبی  برای توزیع امکانات آموزشی در مناطق محروم رایزنی­های بسیاری در اقناع خیران صورت گرفته است تا وضعیت فضای آموزشی در همه شهرها و روستاها یکسان باشد. 

زهرا کریمی


اشتراک گذاری