مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۰:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۲
چاپ
کد خبر: ۷۸

ساخت 56 کلاس درس به همت  بنیاد برکت در استان اصفهان

مدیرکل نوسازی مدارس استان خبر داد؛

ساخت 56 کلاس درس به همت بنیاد برکت در استان اصفهان

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: امسال 56 کلاس درس در قالب 9مدرسه از سوی بنیاد برکت متعلق به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در شهرستان های مختلف استان اصفهان احداث شد.


محمدحسین سجاد در گفت و گو با خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور افزود: این مدارس در شهرستان های اصفهان، برخوار، فلاورجان، خور و بیابانک، شاهین شهر ، میمه و خمینی شهر و با اعتباری بالغ بر 67 میلیارد ریال ساخته شده است..
وی تصریح کرد: در استان اصفهان 21 مدرسه برکت وجود دارد که هشت مدرسه درگذشته تحویل شده و 9 مدرسه جدید افتتاح شده  و همچنین چهارمدرسه دیگر نیز تا پایان سال به بهره برداری می رسد.
**ساخت 61 طرح آموزشی به همت خیرین مدرسه ساز
سجاد ادامه داد: با توجه به اختصاص نیافتن اعتبارات دولتی به اداره کل نوسازی مدارس استان امسال 61 طرح آموزشی و مدرسه با کمک خیران مدرسه ساز در استان اصفهان احداث شده است.
وی خاطرنشان کرد: برای ساخت این مدارس بیش از 600 میلیارد ریال هزینه شده است.
مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان تاکید کرد: درشهرستان برخوار در منطقه شاپورآباد یک مدر سه با 6 کلاس درس با 560 مترمربع زیربنا به بهره برداری رسید.
وی همچنین به بهره برداری از سه واحد آموزشی در شاهین شهر که هر یک دارای6 کلاس درس است، اشاره کرد و گفت: در روستای کروچ فلاورجان نیز مدرسه ای با 6 کلاس درس به بهره برداری رسید..
سجاد بهره برداری از مدرسه ای در روستای فرخی خور و بیابانک با 6 کلاس، مدرسه ای در آران و بیدگل منطقه ابوزیدآباد با هشت کلاس، مدرسه ای در پیربکران منطقه سهر فیروزان با 6 کلاس و مدرسه ای در خمینی شهر با 6 کلاس را از جمله طرح های افتتاح شده بنیاد برکت در سطح استان اصفهان اعلام کرد.