مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/07/12 09:05:46
کد خبر: 758

با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز درتهران صورت گرفت؛

برگزاری هفدهمین گردهمایی روسای مجامع استانی خیرین مدرسه ساز سراسر کشور

هفدهمین گردهمایی روسای مجامع استانی سراسر کشور با حضور رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، اعضای هیات مدیره و روسای مجامع 31 استان درتهران برگزار شد .


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، در این جلسه محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ضمن خیر مقدم به روسای مجامع استانی و قرائت مصوبات گردهمایی گذشته گفت: یکی از اقدامات مهم جامعه خیرین که در سراسر کشور در حال انجام است، تشکیل انجمن خیرین مدرسه ساز در  شهرستان هایی است که مجمع ندارند، که به لطف الهی در حال حاضر در 450 شهرستان ها مجامع موجودیت قانونی دارند و در حدود 250 شهرستان دیگر باید مجامع خیرین تشکیل و  ثبت قانونی شود. با تشکیل مجمع در 700 شهرستان کشور، اگر هر مجمع یک مدرسه خیری هم احداث کند به حول و قوه الهی 700 مدرسه خیرساز در کشور ساخته خواهد شد. 
وی با اشاره به فعالیت روسای مجامع خیرین برای جذب بیشتر خیرین ادامه داد: در حال حاضر 5700 پروژه نیمه تمام در سراسر کشور وجود دارد که روسای مجامع باید تمام اهتمام خود را نسبت به جذب خیرین جدید جلب کنند  تا به سرانه استاندار فضاهای آموزشی که برای هر دانش آموز در حدود 39/8 متر مربع است برسیم. 
حافظی با اشاره به مشارکت بی نظیر خیرین در سال تحصیلی جدید گفت: با مشارکت خیرین امسال همزمان با مهرماه، 1146 پروژه با 5000 کلاس درس در سراسر کشور احداث شد که در نوع خود بی نظیر است.  به همین دلیل وزیر آموزش و پرورش جلسه ای برای تقدیر و تجلیل از روسای مجامع استانی تدارک دیدند که از اقدامات ارزشمند این مجامع تقدیر و تشکر بعمل آورند. 
حافظی  با اشاره فعالیت روسای مجامع در تجلیل از خیرین مدرسه ساز نیز ادامه داد: یکی از عمده فعالیت شما  عزیزان، تجلیل شایسته و ارزنده از خیرین است زیرا اینکار باعث تقویت انگیزه خیرین و جذب افراد بیشتر در این حوزه می شود که انشالله این کار با قدرت در کشور ادامه پیدا کند. 
در پایان این مراسم هریک از روسای مجامع استان ها،  نظرات و دیدگاه های خود را به رئیس جامعه خیرین ارائه دادند و راهکارهای موثر برای ارتقا سطح کیفی این مجامع مطرح شد.  
 


اشتراک گذاری