مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/07/01 08:07:51
کد خبر: 721

پیام رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به مناسبت بازگشایی مدارس

محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به مناسبت آغاز سال تحصیلی 97-96 و تقارن این مناسبت با دهه محرم حسینی (ع) و هفته دفاع مقدس پیامی صادر نمود. متن کامل این پیام به شرح زیر است:


جامعه بزرگ فرهنگیان و دانش آموزان گرامی 
آغاز سال تحصیلی جدید را به حدود 13 میلیون دانش آموز آینده ساز و بیش از یک میلیون کادر آموزشی و معلمان فرهیخته که رسالت خطیر ارتقای آموزشی و فرهنگی نوجوانان و جوانان عزیز را برعهده دارند صمیمانه تهنیت عرض می نمایم. تقارن اول مهر با پاسداشت قیام حسینی (ع) و هفته دفاع مقدس بیانگر آن  است که سرمشق تمامی دانش آموزان "عزت و آزادگی" و تلاش برای عمران و آبادانی ایران اسلامی خواهد بود. همانگونه که شهید فهمیده ها و جوانان دلاور و رزمنده کشورمان طی هشت سال دفاع مقدس از کیان و تمامیت ارضی این کشور عزیز جانانه دفاع کردند، امروز نیز دانش آموزان گرامی قدر توان و استعداد خود پله های ترقی را پیموده و زمینه های رشد و پیشرفت ایران اسلامی را فراهم خواهند آورد.   
جامعه خیرین مدرسه ساز در این اتفاق بزرگ خود را در کنار آموزش و پرورش می داند و تمامی مساعی و توان خود را برای به وجود آوردن امکان شکوفایی استعداد دانش آموزان عزیز در اقصی نقاط کشور به کار خواهد گرفت. 
امید است فعالیت خیرین مدرسه ساز که به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی "جهاد مقدس" نام گرفته است در رشد و بالندگی آینده سازان میهن عزیز اسلامی تاثیرگذار باشد. 
سلامتی و موفقیت های روز افزون تمامی دانش آموزان و معلمان عزیز و تلاشگران تعلیم و تربیت اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم. 
 
محمدرضا حافظی 
رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور 
96/7/1
 

اشتراک گذاری