مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۷:۵۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۱
چاپ
کد خبر: ۷۱

سازمان نوسازی مدارس کشور یک دستگاه افتخار آفرین است

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور:

سازمان نوسازی مدارس کشور یک دستگاه افتخار آفرین است

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در مراسم تودیع و معارفه روسای سابق و جدید سازمان نوسازی مدارس کشور ، این سازمان را یک دستگاه افتخار آفرین دانست که نتیجه تلاش فعالیت های مدیران و کارکنان شایسته آن است.


محمدرضا حاظی در این مراسم  ضمن تقدیر از وزیر آموزش و پرورش که همواره  به حرکت فرهنگی جامعه خیرین مدرسه ساز ارج نهاد گفت: به زودی جشنواره های خیرین مدرسه ساز کشور برگزار می شود که در این راستا ، اولین نشست روسای  مجامع خیرین مدرسه ساز استانهای کشوربا حضورمدیران برگزار می شود که مجمع خیرین ،  نتیجه پربار و مفید آن را به عرض سازمان آموزش و پرورش خواهد رساند.
وی ضمن تقدیر از رئیس سابق سازان نوسازی مدارس کشور افزود : عمر خدمت مامورین دولت همانند عمر انسانها است روزی متولد می شوند و روزی محکوم به ترک این دنیا هستند و خوشا به حال آن کسانی که این فاصله زمانی را با افتخار طی می کنند.
حافظی ادامه داد:  در این دنیای وا نفسا باید به گونه ای زندگی کرد که نتیجه عمر فرد طوری باشد که پس از مرگ از وی به نیکی یاد شودو آن فردی که در مسئولیت اجتماعی و اداری قرار گرفته باید به گونه ای عمل کند که همیشه ذکر  نامش خدا باشد که دکتر رئیسی ازآن جمله است که نام نیکش همیشه پایدار خواهدبودو اثرش در کشور کاملا مشهود است.
رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت:سازمان نوسازی مدارس مجموعه ای است افتخار آفرین که نتیجه مدیریت شایسته دکتر رئیسی و کادر اداری سازمان نوسازی است که قدم های ارزش مندی را در این راستا برداشتند.
وی خاطرنشان کرد: زمانی که خدمت مقام معظم رهبری رسیدم ایشان فرمودند، جامعه خیرین مدرسه ساز پدیده ی مبارکی بود که به وجود آمدو این راه پرثمر را باید ادامه دهیم.