مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/06/14 05:56:18
کد خبر: 678

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز همدان خبر داد:

بهره برداری 11پروژه خیری در قالب 61 کلاس درس همزمان با سال تحصیلی جدید

فراهانی گفت : به همت خیرین مدرسه ساز استان همدان در سال تحصیلی جدید 11پروژه خیری در قالب 61 کلاس درس به بهره برداری خواهد رسید.


 فراهانی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان همدان در گفتگو با خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور  گفت: در سال تحصیلی جدید در استان همدان ما شاهد افتتاح 11پروژه خیری در قالب 61 کلاس درس خواهیم بود. این پروژه ها به همت خیرین نیک اندیش برای دانش آموزان استان همدان آماده شده است.
وی در ادامه گفت: متاسفانه 44 درصد مدارس استان همدان فرسوده است. علاوه بر فرسودگی مدارس استان ما با مسائل و مشکلات دیگری نیز مواجه هستیم. از ان جمله می توان نیاز به هوشمند سازی مدارس، کمبود تجهیزات آزمایشگاهی مدارس همچنین نبود زمین مناسب در برخی از شهرهای استان برای ساخت مدرسه اشاره کرد. با توجه به این مشکلات و کمبودها، استان همدان همت و همراهی بیشتر خیرین عزیز مدرسه ساز را می طلبد.
فراهانی خاطر نشان کرد: خوشبختانه هر ساله خیرین بیش از سال گذشته یار و همراه ما در ساخت مدارس استاندارد هستند. هر ساله شاهد افزایش تعهد خیرین هستیم. تعهد جمع آوری شده در جشنواره نوزدهم 26 میلیارد تومان بوده که از این میزان 17 میلیارد و 230 میلیون تومان آن قطعی شده است.
فاطمه ناگهی 
 

اشتراک گذاری