مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/05/31 10:24:31
کد خبر: 640

به همت خیرین مدرسه ساز استان کردستان انجام می شود؛

احداث ۱۵ مدرسه و مرکز آموزشی در شهرستان بوکان

رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان بوکان گفت: به همت خیرین مدرسه‌ساز شهرستان بوکان تعداد ۱۵ مدرسه و مرکز آموزشی با تعداد ۵۵ کلاس درس در مناطق شهری و روستایی بوکان در دست‌ساخت است که امید می‌رود تعدادی از این پروژه‌ها برای سال تحصیلی جدیدبه بهره‌برداری برسد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،سلیمان مام عزیزی با تقدیر از خیرین مدرسه‌ساز شهرستان بوکان اظهار داشت: خیرین مدرسه‌ساز تمامی روستاهای بوکان را تحت پوشش قرار داده و مدارس جدیدی را احداث کرده‌اند و تنها 3 روستا باقی‌مانده که نیاز به  احداث مدرسه دارند.

وی گفت: خوشبختانه در آن 3 روستا هم شاهد ساخت مدرسه هستیم و تلاش ما این است که خیرین را به داخل شهر هم جذب کنیم به‌طوری‌که مدارس داخل  شهر را بازسازی و یا در مناطقی که نیاز است مدرسه جدیدی بسازند تا مشکلات دو شیفته بودن مدارس برطرف شود.

رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان بوکان افزود: به‌غیراز مدارس شبانه‌روزی و هنرستان‌های سطح شهر، تمامی مدارس دو شیفته هستند و در راستای کاهش این امر دو مدرسه 12 کلاسه و یک مدرسه 6 کلاسه برای مهرماه و آغاز سال تحصیلی جدید توسط مجمع خیرین مدرسه‌ساز و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس افتتاح می‌شود.

مام عزیزی در ارتباط با نحوه دریافت کمک‌های مردمی اظهار داشت: امسال نوع دریافت کمک‌های مردمی کنترل‌شده و در طول مدت 3 ماه مدیریت اینجانب در این اداره آموزش‌وپرورش تنها 3 تماس برای شکایت از این موارد وجود داشته است.

رئیس آموزش‌وپرورش شهرستان بوکان گفت: مردم خود داوطلبانه کمک کرده‌اند و امسال هیچ مدیر مدرسه‌ای به‌زور پولی دریافت نکرده است چراکه من معتقد  هستم که جای افتخار نیست که ما بگوییم چقدر مشارکت مردمی دریافت کرده‌ایم بلکه مردم خود باید حمایت کنند و مشتاق باشند که کمک کنند.

به همت خیرین مدرسه‌ساز شهرستان بوکان تعداد 15 مدرسه و مرکز آموزشی با تعداد 55 کلاس درس در مناطق شهری و روستایی بوکان در دست‌ساخت است که امید می‌رود تعدادی از این پروژه‌ها برای سال تحصیلی 97-96 به بهره‌برداری برسد.

منبع : خبرگزاری تسنیم 

منتشر کننده: نزاکت اللهیاری 


اشتراک گذاری