مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/05/29 08:46:34
کد خبر: 632

پاشایی اظهار داشت:

استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه ساز برای توسعه عمرانی دانشگاه فرهنگیان

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: استفاده از ظرفیت خیرین در این استان حداکثری بوده و در همین راستا پروژه های عمرانی دانشگاه فرهنگیان نیز بهبود خواهد یافت.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به نقل از خبرگزاری پانا ، هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان آذربایجان شرقی با حضور سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور، استاندار، رئیس دانشگاه تبریز و مدیر کل آموزش و پرورش استان در محل دانشگاه تبریز تشکیل جلسه داد.

جعفر پاشایی در این جلسه با اشاره به وجود پردیس های دانشگاه فرهنگیان در شهرستان های بزرگ دیگر استان ها، ایجاد شرایط و بستر لازم برای احداث پردیس در شهرهای بزرگ استان آذربایجان شرقی مثل مراغه و میانه را خواستار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی گفت: با وجود تحریم ها و کمبود بودجه در دولت تدبیر و امید قدم های مثبتی توسط مجمع خیرین استانی برداشته شده به طوری که 3 برابر دولت در امر مدرسه سازی و تامین نیازها کمک رسانی شده است.

وی ساخت یک پروژه دولتی و 14 پروژه خیرساز در بناب و 7 پروژه  در نگین مرند را باهزینه 2هزار میلیارد ریال را از پروژه های در حال احداث استان برای سالجاری عنوان کرد.

منتشرکننده : نزاکت الهیاری


اشتراک گذاری