مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/05/29 05:27:46
کد خبر: 629

به همت خیرین مدرسه ساز استان همدان ؛

دارالقرآن دانش آموزی شهرستان رزن ساخته می‌شود

مدیر آموزش و پرورش رزن گفت: دارالقرآن دانش آموزی شهرستان رزن از محل تعهدات خیرین مدرسه ساز احداث می‌شود.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به نقل از خبرگزاری مهر؛ مرتضی بختیاری شفیع با بیان اینکه استارت اولیه برای ساخت دارالقرآن با تهیه مبلغ اولیه ۵۰ میلیون تومان از محل تعهدات خیرین  انجام شده است، گفت: ایجاد آشپزخانه های مدارس شبانه روزی در راستای اقتصاد مقاومتی و صرفه جویی در مصرف حامل های انرژی و نیروی انسانی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش رزن با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای نوسازی مدارس گفت: رنگ آمیزی ۱۲ مدرسه، شن ریزی و محوطه سازی ۸ مدرسه، روکش آسفالت و آسفالت‌ریزی محوطه ۹ مدرسه، ساخت و تعمیر ۴ سرویس بهداشتی و دیوار کشی ۱۶ مدرسه روستایی با کمک خیرین شهرستان رزن اجرا شده است.

بختیاری شفیع از انجام سیستم گرمایشی استاندارد در مدرسه شیخ مرتضی انصاری غلامعلی توسط خیرین خبر داد و افزود: در این راستا بیش از ۱۰۰ تن ماسه از شهرداری دریافت و در مدارس دارای دیوار کشی توزیع شد.  

وی عنوان کرد: ۲۰ تن سیمان در تابستان ۹۵ و ۲۰ تن در تابستان ۹۶ از کارخانه سیمان هگمتان و ۱۵۰ تن شن سفید از کارخانه سیمان اکباتان دریافت و در بین مدارس توزیع شده است.

مرتضی بختیاری شفیع از دریافت ۴ عدد بخاری استاندارد و سنسوردار و نصب آن درمدرسه ۱۴ معصوم «گونلو» خبر داد و گفت: قول مساعد برای دریافت ۲۵ عدد بخاری برای توزیع بین مدارس روستایی نیز گرفته شده است.  

مدیر آموزش و پرورش رزن با اشاره به توزیع بیش از ۸ میلیون تومان پوشاک و کفش بین دانش آموزان نیازمند برای آغاز سال تحصیلی از محل صندوق حمایت از دانش آموزان بی بضاعت افزود: هزینه پزشکی و عمل چند دانش آموز نیازمند از محل صندوق حمایت از دانش آموزان بی بضاعت پرداخت شده است.

منتشر دهنده : نزاکت الهیاری 
 


اشتراک گذاری