مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۰۵
چاپ
کد خبر: ۶۰

200 طرح آموزشی به همت  خیران مدرسه ساز اصفهان در دست اجراست

200 طرح آموزشی به همت خیران مدرسه ساز اصفهان در دست اجراست

مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان گفت: در حال حاضر تعداد 200 طرح آموزشی، پرورشی توسط خیران این استان در دست اجراست.


محمد حسین سجاد در گفت و گو با خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز افزود: تعهدات خیران در بسیاری از این طرح ها عملیاتی شده اما سهم دولت باقی مانده است..

وی با اشاره به اینکه در مجموع 350 میلیارد ریال برای اتمام این طرح ها لازم است اظهار کرد: در مجموع خیران مدرسه ساز استان اصفهان در 70 درصد طرح های قابل بهره برداری آموزش و پرورش اصفهان مشارکت دارند.

مدیرکل نوسازی مدارس اصفهان از خیران مدرسه ساز به عنوان پشتیبان دولت یاد کرد و افزود: خیران مدرسه ساز بدون شک یک سرمایه اجتماعی هستند که ارائه بسیاری از خدمات به برکت وجود آنان میسر است..

سجاد تاکید کرد: خیران مدرسه ساز در احداث این طرح های آموزشی با دلی سرشار از عشق، انسانیت و با شوق و اخلاص قدم برمی دارند.

وی تصریح کرد: اعتقاد به انجام کارهای خیر نیز با الگو گرفتن از رفتار و اقدام های خیران، در وجود دانش آموزان نهادینه می شود.

به گفته مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان، مجمع خیران مدرسه ساز این استان در سال 1378 به منظور جذب هر چه بیشتر خیران و ساماندهی کمک های مردم در حوزه مدرسه سازی، تشکیل شد..

وی یادآور شد: هم اکنون مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان  800 نفر عضو دارد که تعداد 200 نفر از آنان را بانوان خیر تشکیل می دهند..

به گفته سجاد همچنین در 16 شهرستان استان نمایندگی یا شعبه مجمع خیران مدرسه ساز تشکیل شده و این مجامع، کمک افراد خیر و نیکوکار را برای مدرسه سازی در شهرستان ها ساماندهی می کنند.