مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1395/09/30 08:03:21
کد خبر: 54

جامعه خیرین مدرسه ساز کشور میزبان نیکوکاران آذربایجان شرقی

دومین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان اهر در تهران برگزار شد

به گزارش خبرنگارجامعه خیرین مدرسه ساز کشور، دومین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز شهرستان اهر باحضور رئیسی، رئیس سازمان نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس کشور، فرماندار و امام جمعه اهر و مسئولین آموزش و پرورش و جمعی ازخیرین مدرسه ساز استان آذربایجان شرقی درتهران برگزار شد.


دراین جشنواره، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه شهرستان اهر با اشاره به آیات و روایات در خصوص نیکوکاری و انفاق اظهار داشت: مشارکت در ساخت مدرسه، سرمایه‌گذاری معنوی، علمی و فرهنگی است.
وی با تاکید بر امرنیک مدرسه‌سازی گفت: مشارکت در امر خیر مدرسه‌سازی که در آن، دانشمند، عالم دینی و دانشمند و آینده‌سازان کشور تربیت می‌شوند کار بسیار مهمی است.
در شهرستان اهر برخی مدارس نیاز به بازسازی کامل دارند و برخی دیگر با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کنند و نیاز است که مردم و خیرین به یاری دولت و آموزش و پرورش بشتابند.
رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان اهر در این مراسم گفت:دراین جشنواره  قلک دانش آموزانی که جهت تجهیز و ساخت مدارس در شهرستان اهر جمع آوری شده بود شکسته شد.
وی افزود: ساخت یک واحد آموزشی دریکی از روستاهای اهر به همت دبیران شهرستان، اهدای زمین ۷۵۰ متری و۱۰۰ میلیون ریال پول و چندین برنامه و کار خیر دیگر در این جشنواره اجرا شد و نیزاز دانش‌آموزان و خیرین تقدیر به عمل آمد.

نرگس حسینی



اشتراک گذاری