مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/04/03 06:10:59
کد خبر: 511

7 مدرسه در استان گیلان به بهره­ برداری می ­رسد

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان گیلان ،از بهره برداری 7 مدرسه در این استان خبرداد و گفت : در سال تحصیلی جدید اهالی استان شاهد راه اندازی مدارس نوساز خواهند بود.


استان گیلان یکی از بزرگترین استان­هایی است که به دلیل تنوع آب و هوایی سکونت اهالی در مناطق به صورت پراکنده است و مدارس فاصله بیشتری با محل سکونت ساکنان دارند. برای کم شدن فاصله اهالی به مدارس و نوسازی مدارس فرسوده مشارکت خیران در این امر ضرورت دارد و مجمع خیرین استان گیلان در این راستا، برای جذب خیران اقدامات خوبی انجام شده است. 

 ابوالقاسم میر مسعودی، رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان گیلان در گفتگو با خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت :  در سال تحصیلی جدید اهالی استان گیلان شاهد راه­اندازی مدارس نوساز در شهرستان حاجی آباد، انزلی، لوشان و لنگرود خواهند بود.

میر مسعودی با اشاره به  مشارکت خیران در این استان افزود: خوشبختانه با مشارکت خیران رضا موسی­ زاده، تقوائی، خباز­نژاد، حیدر پور و سایر نیکوکاران موفق به تجهیز امکانات تحصیلی در مناطق محروم شده ­ایم.

 رئیس مجمع خیرین استان گیلان خاطر نشان کرد:  به بکار گیری برنامه های مختلف در سال جاری موفق شده­ایم تا با مراکز، نهادها و برخی موسسات خیریه ارتباط خوبی برقرار کنیم و اگر جلسات نتایجش ثمربخش باشد برای نوسازی مدارس مناطق محروم مانند رودسر، تالش، رضوان شهر و لنگرود اقدام خواهیم کرد.

زهرا کریمی 


اشتراک گذاری