مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/03/30 05:21:16
کد خبر: 502

مشارکت خیرین مدرسه ساز در توسعه ی فضاهای آموزشی کشور

استان بوشهر از مناطق فقیر است که توانسته با جذب حمایت های مردمی تا حد زیادی مشکلات بخش آموزش و تحصیل دانش آموزان استان را برطرف کند.


خضر حسین پور دشتی در گفتگو با خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: با توجه به اهمیت بالای آموزش و تربیت لازم است همه افراد جامعه برای توسعه ی نظام آموزشی کشور تلاش کنند.

عضو هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان بوشهر تصریح کرد: استان بوشهر از بخش های فقیر کشور می باشد که حوزه ی آموزشی آن ضعف های قابل توجهی دارد لذا انتظار می رود بتوانیم با برنامه ریزی بیشتر از کمک های خیرین این بخش بهره مند شویم.

وی در این خصوص افزود: در سال های اخیر با همکاری فرهنگیان استان، توانستیم افراد نیک اندیشی که تمایل دارند در این بخش فعالیت کنند را شناسایی و معرفی کنیم، این امر موجب شده خیرین زیادی در این کار خیر شریک شوند.

حسین پور دشتی اظهار داشت: با توجه به این مسائل مدارس زیادی با حمایت های مردمی ساخته شده و ما تلاش می کنیم، از دانش آموزان موفقی که از بضاعت مالی چندانی برخوردار نیستند را با ارائه تسهیلاتی حمایت کنیم.

وی در خصوص اهمیت اداره ی آموزش و پرورش استان توضیح داد: خوشبختانه این نهاد ارتباط خوبی با مجمع خیرین مدرسه ساز برقرار می کند و ما هرساله جلساتی رو با آموزش و پرورش برگزار می کنیم تا تمام مشکلات این حوزه را بررسی و مرتفع کنیم.

عضو هیات مدیره مجمع خیرین مدرسه ساز استان بوشهر در پایان گفت: هدف اصلی ما تشویق و دعوت نیکوکاران برای ورود به این امر با ارزش است که علاوه بر ارزش معنوی آن تاثیر مثبتی در توسعه ی جامعه خواهد داشت.

فاطمه نبی پور


اشتراک گذاری