مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/03/28 05:45:50
کد خبر: 494

اولین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز میمه اصفهان برگزار شد

به همت مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان اولین جشنواره تجلیل از خیرین منطقه میمه اصفهان با حضور جمعی از مسئولان و خیران در مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان شهر میمه برگزار شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه سازکشور، زهره میردامادیان رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان در اولین جشنواره تجلیل از خیرین مدرسه ساز شهر میمه با تقدیر از اقدامات شایسته به عمل آمده توسط خیرین این شهر در راستای کمک به مجموعه آموزش و پرورش افزود: مدرسه سازی یک فرآیندی دائمی و مستمر است که در تمامی زمان ها نیاز به آن از اولویت های اصلی جامعه است .

وی تصریح کرد: ساخت مدرسه پیش زمینه ساخت انسانها و رشد و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان است.

میردامادیان در ادامه  از مردم نیک اندیش میمه درخواست کرد با توصیه به دیگران زمینه حضور سایر افراد در عرصه مدرسه سازی و مدرسه یاری را فراهم و فرهنگ مشارکت مردم در امر مدرسه سازی را توسعه و گسترش دهند.

در این مراسم از تعدادی خیرین شهر میمه اصفهان تجلیل و تقدیر شد.

 

به همت اداره آموزش و پرورش منطقه میمه و با حضور رئیس و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان ، معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پرورش ، معاون مشارکتهای مردمی ، اداره کل نوسازی مدارس ، مسئولین محلی و جمعی از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار ، اولین همایش تجلیل از خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار در مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان میمه برگزار شد

Message body

آل داود

اشتراک گذاری