مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • سه‌شنبه, ۰۱ آبان ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۳:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۸
چاپ
کد خبر: ۴۸۸۸

بهره برداری از مدرسه خیر ساز پارسایی در شهرستان چادگان

به همت مسئول نمایندگی بنیاد قلم چی ملوک پارسایی خیر نیک اندیش مدرسه ساز در اصفهان انجام شد،

بهره برداری از مدرسه خیر ساز پارسایی در شهرستان چادگان

مراسم بهره برداری مدرسه 6 کلاسه پارسایی به همت خیر مدرسه ساز بانو ملوک پارسایی و با حضور دکتر ملا احمدی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان برگزار شد


به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان ؛ با حضور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان ، امام جمعه و فرماندار چادگان ، مدیرکل نوسازی مدارس استان اصفهان ، معاون اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، فرماندار، مدیر آموزش و پرورش شهرستان چادگان ، صابر فتاحی نماینده بنیاد قلم چی و جمعی دیگر از مسئولین و خیر نیک اندیش ملوک پارسایی مسئول نمایندگی دختران اصفهان بنیاد علمی آموزشی قلم چی مدرسه 6 کلاسه پارسایی به بهره برداری رسید.

این مدرسه ، با زیربنای ۸۰۰ مترمربع، ۱۸۵۰ مترمربع محوطه سازی، ۲۳۰ متر طول دیوار کشی در زمینی به مساحت ۲۲۰۰ مترمربع با مشارکت بانو ملوک پارسایی و اداره کل نوسازی مدارس با هزینه ای بالغ بر ۱۴ میلیارد تومان ساخته شده است.

ملوک پارسایی خیر نیک اندیش مدرسه ساز ( مسئول نمایندگی دختران اصفهان) ، در خصوص مدارس ساخته شده توسط این نمایندگی گفت: سال 79 در روستای نیچران تبریز که یکی از مناطق زلزله زده بود، یک مدرسه 2 کلاسه را با هزینه ای بالغ بر 400 میلیون ریال برای استفاده 50 دانش آموز ساختیم.

وی افزود: در سال 91 نیز در شهرک نگین در حومه شمالی اصفهان، دبستان 12 کلاسه پارسایی را با هزینه 10 میلیارد ریالی احداث کردیم که 400 دانش آموز این منطقه در آن مدرسه مشغول به تحصیل هستند؛ چندی پیش هوشمندسازی و تجهیز کتابخانه این مدرسه نیز توسط بنیاد قلم چی و با مشارکت این نمایندگی انجام شد.

وی بیان کرد: در سال 94 مدرسه پسرانه 9 کلاسه ملوک پارسایی را در شهر گوگد در حاشیه گلپایگان با هزینه 7 میلیارد ریال ساختیم که در حال حاضر 200 دانش آموز از فضای تحصیلی آن بهره مند هستند.

دکتر مجتبی ملا احمدی رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان اصفهان ؛ در آیین افتتاح مدرسه بانو پارسایی با اشاره به اینکه اگر مدارس ما پویا وقوی باشد جامعه ماهم پویا و قوی می شود گفت: با مشارکت خیرین استان اصفهان در سه سال گذشته قریب به ۳۰۰۰ کلاس درس تقدیم آینده سازان استان شده است.

وی از حضور بانوان در عرصه مدرسه سازی به ویژه اقدامات ارزشمند بانو پارسایی در احداث فضاهای آموزشی در مناطق کم برخوردار تقدیر وتشکر نمود .

شایان ذکر است : ساخت مدرسه ای برای دانش آموزان استثنایی با مشارکت آموزش و پرورش اصفهان در دستور کار بانو ملوک پارسایی  است.

 

نزاکت اللهیاری