مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۹:۳۳ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
چاپ
کد خبر: ۴۸۸۲

افتتاح سومین مدرسه خانواده خیرین نیک اندیش نویدی مقدم در منطقه ۱۰ شهر تهران

افتتاح سومین مدرسه خانواده خیرین نیک اندیش نویدی مقدم در منطقه ۱۰ شهر تهران

صبح امروز سه‌شنبه ۲۴ مهر، مراسم افتتاح مدرسه خانواده نویدی مقدم که سومین مدرسه این خانواده نیکوکار به شمار می‌آید در منطقه ۱۰ شهر تهران برگزار شد.


 به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه سازشهر تهران، در مراسم افتتاح این مدرسه مشارکتی؛ نعمت بنی آدم رئیس، کاظم دلیلی نایب رئیس، محمدرضا قربانی مدیرعامل، محمودزاهدی راد بازرس، خانم طوسی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۰ و یوسفی رابط دفتر نمایندگی مجمع و همچنین مهندسان ناظر و سرناظر اداره کل نوسازی مدارس استان تهران و خانواده نیکوکار نویدی مقدم و دیگر خیرین منطقه از جمله برادران داوودی زاده حضور داشتند.

در این مراسم با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های ارزشمند این خانواده خیر تجلیل شد.

این مدرسه دارای ۳۰۰ دانش آموز دختر در مقطع متوسطه دوم است که در رشته‌های ریاضی فیزیک و علوم تجربی اشتغال به تحصیل دارند.

 از نکات جالب توجه این مراسم شاهنامه خوانی و دکلمه دانش آموزان مسلط به ادبیات فاخر ایران بود که مورد توجه حاضرین در جلسه قرار گرفت.

 این مدرسه مشارکتی با استفاده از اعتبارات خیری و دولتی طی مدت ۱۸ماه ساخته شده است.▫️ بازدید از چند کلاس درس و افتتاح کتیبه یادبود این واحد آموزشی از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

گفتنی است: طی مهرماه و آبان ماه سال جاری حدود ۲۳ واحد آموزشی خیری و مشارکتی در شهر تهران مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.