مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1396/03/24 05:53:08
کد خبر: 488

هزاران مدرسه و کلاس به همت خیرین مدرسه ساز در کشور ساخته شده است

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمانشاه گفت: هزاران مدرسه و کلاس به همت خیرین مدرسه ساز در سراسر کشور ساخته شده است.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور به نقل از خبرگزاری مهر ؛کیوان کاشفی در نشست همفکری پویش ایران من که با هدف ساخت مدرسه در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: معتقدیم که اتاق بازرگانی علاوه بر رسالتی که بر عهده دارد باید نقشی در مسئولیت اجتماعی داشته باشد.

کاشفی بیان کرد: دیدی وجود دارد که  بخش خصوصی خدایی ناکرده بدنبال منفعت طلبی است و لذا قصد ما این است که اگر قرار است کار خیری انجایم شود باید هدف توسعه ای بدنبال داشته باشد.

 رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه بحث خیرین مدرسه ساز را از کارهای بسیار جدی در کشور دانست و افزود: با استفاده از این ظرفیت، هزاران مدرسه و کلاس در کشور ساخته شده است.

کاشفی با بیان اینکه امروز آموزش و پرورش با تنگناهای مالی نمی‌تواند طیف عظیم بچه ها را به عنوان آینده سازان کشور پوشش دهد، افزود: ایده مورد نظر به جایی رسید که مدرسه سازی را از محروم ترین روستاها شروع کنیم.

وی با اشاره به اینکه پویش ایران من در بحث مدرسه سازی نخستین بار در یکی از روستاهای لرستان انجام شد، افزود: در این راستا ساخت ۱۰۰ مدرسه روستایی در اقصی نقاط کشور یا ساخته شده و یا در دست ساخت است.

کاشفی خواستار جلب مشارکت مردم منطقه در امر مدرسه سازی شد و بیان کرد: مدرسه کانون توسعه روستاها است و امروز پویش ایران من به کرمانشاه رسیده و ساخت اولین مدرسه را هدفگذاری کردیم.

کاشفی ابراز امیدواری کرد: پس از این مهم، ساخت دومین و سومین و چهارمین مدرسه نیز در نقاط دیگر استان بسرعت انجام شود و ما در این راستا تلاش خواهیم کرد و به خدمات مالی و مشورتی نیاز داریم تا کار پیش برود و ان شاءالله این پویش ادامه یابد.


اشتراک گذاری