مال و فرزندانتان زینت زندگی دنیاست ولیکن اعمال صالح که تا قیامت باقی‌ست، نزد پروردگارت بسی بهتر و عاقبت آن نیکوتر است.

(( سوره کهف آیه ۴۶ ))

  • جمعه, ۲۷ مهر ۱۴۰۳
logo logo
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۰:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۷/۲۴
چاپ
کد خبر: ۴۸۷۷

مشارکت 30میلیارد ریالی خیر نیک اندیش "دکتر ضیاءالدین قاضی زاده فرد" در احداث یک واحد آموزشی در شهر تهران

مشارکت 30میلیارد ریالی خیر نیک اندیش "دکتر ضیاءالدین قاضی زاده فرد" در احداث یک واحد آموزشی در شهر تهران

با مشارکت خیر مدرسه ساز "دکتر ضیاءالدین قاضی زاده فرد" یک واحد آموزشی ویژه هنرجویان منطقه ۱۵ تهران در جنب هنرستان هفتم تیر تهران ساخته خواهد شد.


به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران ؛ در مراسم خشت گذاری این واحد آموزشی کاظم دلیلی نایب رئیس و محمدرضا قربانی مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز، غفاری مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۵، خیر مدرسه ساز ضیاءالدین قاضی‌زاده فرد و نمایندگان اداره کل نوسازی مدارس استان تهران و هنرآموزان این هنرستان و جمعی از دانش آموزان حضور داشتند.

در این مراسم مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران از اهمیت ساخت هنرستان برای توسعه مهارت آموزی نسل آینده‌ساز و تأکیدات سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سخن گفت و اظهار امیدواری نمود که این خیر محترم حضوری مستمر در عرصه مدرسه سازی داشته باشد.

همچنین کاظم دلیلی نایب رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران نیز به اهمیت مشارکت خیرین در توسعه فضاهای آموزشی اشاره کرد و گفت: توسعه نظام تعلیم و تربیت با مشارکت مردم و خیرین شتاب گرفته است.

در این مراسم غفاری مدیر آموزش و پرورش منطقه۱۵ هم در تجلیل از جایگاه خیرین سخنرانی کرد و خیر پروژه نیز اهداف و انگیزه‌های خود را برای ساخت این واحد آموزشی بیان نمود.

این مراسم با خشت گذاری نمادین آغاز عملیات ساخت مدرسه به پایان رسید.

بر اساس برنامه‌ریزی به عمل آمد این پروژه تا مهرماه سال آینده آماده بهره‌برداری خواهد بود