مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1403/03/19 09:52:44
کد خبر: 4704

با حضور رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز استان کردستان ،

تفاهم نامه ساخت ۳ فضای آموزشی در کردستان امضا شد

تفاهم نامه ساخت سه مدرسه 4 کلاسه در روستای دره وران شهرستان مریوان، روستای حاجی آباد دهگلان و روستای مالوجه قروه منعقد شد.


به گزارش روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کردستان، ابراهیم مرادی مدیرکل به همراه نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از اعضای نهاد نیکوکاری امید و دانش از چند فضای آموزشی و مدارس فرسوده  شهرستانهای قروه، دهگلان و مریوان پبازدید کردند.

پس از این بازدید و با توافق حاصل شده با نهاد نیکوکاری امید و دانش تفاهم نامه مشارکت در ساخت  سه مدرسه 4 کلاسه روستای دره وران شهرستان مریوان، مدرسه 4 کلاسه روستای حاجی آباد دهگلان و 4 کلاسه روستای مالوجه قروه منعقد شد.

شیخی زاده، نماینده مردم شهرستان های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی در جلسه امضای این تفاهم نامه ضمن تشکر از نیت خیر نیکوکاران مدرسه ساز اظهار داشت: مدارس شهرستان های قروه و دهگلان،جزو مناطق کم برخوردار است که نیاز به توجه بیشتری از لحاظ سرانه آموزشی دارند. وی بیان داشت: توجه به حیاط مدارس به اندازه کلاس ها اهمیت دارد، زیرا حفظ روحیه نشاط دانش آموزان در کنار آموزش آنها، به رشد شخصیت آنان کمک می کند.

ابراهیم مرادی، مدیرکل نوسازی مدارس کردستان هم با بیان گزارشی از عملکرد نوسازی مدارس در استان و بویژه در این شهرستان ها گفت: در سال گذشته از تعداد 104 پروژه تحویلی، 75 مورد از آنها به کمک خیرین نیک اندیش ساخته شدند که این نشان از بزرگ منشی انسان های فهیمی دارد که همواره در جهت روشن بودن چراغ دانش این سرزمین از هیچ کمکی دریغ نکرده اند و ما در آستانه برگزاری بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان کردستان، منتظر یاری و یاوری این عزیزان گرانقدر هستیم.

جلالی به نمایندگی از نهاد نیکوکاری امید و دانش ( وابسته به انجمن جراحان پلاستیک ایران)، اظهار داشت: باتوجه به آسیب پذیری دانش آموزان، بویژه دانش آموزان دختر که به دلیل نبود فضای آموزشی در مناطق کم برخوردار، مجبور به ترک تحصیل می شوند، این نهاد در نظر دارد در تعدادی از این مناطق جهت ساخت مدارس ، مشارکت نماید.


اشتراک گذاری