مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1403/02/31 10:13:51
کد خبر: 4686

پیام تسلیت دکتر ناصر قفلی در پی شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی و همراهانش

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با صدور پیامی، شهادت آیت الله سیدابراهیم رئیسی ،رئیس‌جمهور کشور را خدمت مردم ایران و رهبر معظم انقلاب تسلیت گفت.


 

بسمه تعالی

انالله و اناالیه راجعون

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ يَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا؛

خبر شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشور و همراهان ایشان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد، قلب‌های‌ ملت ایران را در بهت و اندوه فرو برد. بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر‌ است و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد‌.

آیت‌الله رئیسی رحمه الله علیه با قلبی رئوف، نیتی صادقانه و خالصانه، اندیشه‌ای ژرف و اراده‌ای جدی همواره برای حل مشکلات مردم بویژه برطرف کردن مشکلات فضاهای آموزشی کشور ، تلاشی وافر و شبانه‌روزی داشتند و دغدغه‌مندانه مسائل را پیگیری و رصد می‌کردند.ایشان همراه و دلسوز دانش آموزان و خیرین مدرسه ساز بود.

اینجانب ،شهادت رئیس‌جمهور اسلامی ایران، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همچنین حسین امیرعبداللهیان وزیر محترم امور خارجه، آیت‌الله سیّد محمّدعلی آل‌هاشم نماینده محترم ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی و نیز مالک رحمتی استاندار محترم و سایر همراهان شهیدشان را به محضر مقام معظم رهبری ، خانوادهای داغدارشان و نیز عموم مردم شریف ایران اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

علو درجات و محشور شدن با انبیا و اولیا الله را برای شهدای حادثه سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور و هیئت همراه وی از خداوند متعال مسئلت داریم.

ناصر قفلی 

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور  و اعضای هیات مدیره جامعه خیرین مدرسه ساز کشور 


اشتراک گذاری