مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1403/01/26 20:37:33
کد خبر: 4623

اولین جلسه کمیسیون امور بانوان در سال 1403 برگزار شد

نشست کمیسیون امور بانوان و خانواده جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با حضور دکتر قفلی و به ریاست دکتر فاطمه مهاجرانی رئیس این کمیسیون صبح روز شنبه بیست و پنجم فروردین ماه در محل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور برگزار شد.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ،اولین جلسه کمیسیون بانوان و خانواده سال ۱۴۰۳ با حضور آقای دکتر قفلی ریس جامعه ،دکتر نیزاری ریس شورای بانوان نوسازی مدارس کشور ، دکتر مهاجرانی رئیس کمیسیون بانوان ، مهندس جعفری مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز ، مهندس دانشمهر دبیر جلسه و  جمعی از بانوان  با دستور کار تدوین برنامه اجرایی سال جاری تشکیل شد .

دکتر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، در این جلسه با اشاره به اینکه ، در حال حاضر۱۵ درصد مدارس را بانوان بنا می کنند افزود:۹۰ درصد بانوان  همسرانشان را در حوزه ی مدرسه سازی یاری  می کنند و ما از آنان می خواهیم تا با حضور پرشور خود در ارائه اهداف  کمیسیون گام بردارند.

در این جلسه جضار  با ارئه گزارش و پیشنهاداتی در جهت تسهیل امور خیرین بویژه عدم تغییر نام مدارس خیر ساز مواردی را مطرح کردند .
در ادامه اهم برنامه های تدوین شده در سال 1403 مطرح و بر همکاری متقابل کمیسیون بانوان مجامع خیرین و شوراهای بانوان نوسازی مدارس تاکید شد.

نزاکت اللهیاری 



اشتراک گذاری