مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1403/01/10 01:23:53
کد خبر: 4616

انعقاد تفاهم نامه مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز در شهر قاین

در مراسمی که به مناسبت روز ملی تکریم خیرین مدرسه ساز در شهرستان قاین انجام شد تفاهم نامه ساخت مدرسه 12 کلاسه خیر ساز به امضا رسید.


به گزاش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، به مناسبت روز ولادت حضرت امام حسن مجتبی(ع) و روز ملی تکریم خیرین مدرسه ساز؛ در مراسمی با حضور جمعی از مسئولین و جامعه فرهنگیان از خیرین مدرسه ساز شهرستان قاین تقدیر بعمل آمد.
قائنات، دیار نیک‌اندیشان و مأمن خیرین مدرسه‌ساز، در آستانه میلاد با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و روز ملی تکریم خیرین، غرق در شور و شعف بود. در این روز فرخنده، جشنی در سالن آموزش و پرورش شهر قاین برگزار شد تا از خیرین گرانقدر که با اقدامی خداپسندانه در امر مقدس مدرسه‌سازی مشارکت داشته‌اند، تقدیر و تشکر به عمل آید.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی در ادامه سخنان خود به برخی از اقدامات انجام شده در زمینه مدرسه‌سازی در استان اشاره کرد و گفت: در سال گذشته، با مشارکت خیرین مدرسه‌ساز، 59 مدرسه در سطح استان احداث و به بهره‌برداری رسیده است. وی همچنین از برنامه‌های آتی اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی برای ساخت مدارس بزرگ مقیاس خبر داد.

در این مراسم، تعدادی از خیرین مدرسه‌ساز شهرستان قائنات که در امر ساخت و تجهیز مدارس مشارکت داشته‌اند، مورد تقدیر و تجلیل قرار گرفتند. 

امضای تفاهم‌نامه ساخت یک مدرسه ۱۲ کلاسه مشارکتی در شهر قاین از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

 


اشتراک گذاری