مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1402/12/25 09:58:47
کد خبر: 4607

نشست گروه جهادی رهروان ولایت با رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور

«گروه جهادی رهروان ولایت» با جضور در دفتر جامعه خیرین مدرسه ساز کشور با رئیس و مدیر عامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور دیدار و گفتگو کردند.


به گزارش خبرنگار جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، طیبی یکی از اعضای این گروه جهادی در این نشست اظهار داشت : ما جمعی از خیرین قریب ۸ سال است در بخش جازموریان شهر زهکلوت (که نزدیک یک سال است شهرستان شده) در قالب «گروه جهادی رهروان ولایت» کار جهادی میکنیم.

وی اذعان داشت : محور اصلی فعالیت های ما «آموزش و پرورش و تربیت نیروی انسانی مؤمن و متعهد به منطقه» است. ۵ سال پیش با کمک جمعی از خیرین ؛ دبیرستان پسرانه ای ساختیم و با مدیریت آموزشی و پرورشی آقای دکتر فرید الدین حداد عادل درحال فعالیت است و انشاالله سال آینده اولین دوره فارغ التحصیل و ورود به دانشگاه را داریم. امسال شروع به ساخت دبستان دخترانه کرده این و امیدواریم از مهر سال ۱۴۰۳ در مقطع پیش دبستانی و پایه های اول و دوم و سوم مدرسه را راه اندازی کنیم.

وی ادامه داد: بنابر هماهنگی بعمل آمده ؛ سه روز میزبان آقای مهدی بامری پاک مدیر اداره آموزش و پرورش جازموریان و آقای اصغر محمد علی زابلی معاون پشتیبانی بودیم.

وی خاطر نشان کرد: در این جلسه بنده گزارشی از تمایل خود برای راه اندازی «مجمع خیرین مدرسه ساز جازموریان» تحت مدیریت مجمع خیرین کرمان دادم. همچنین آقای بامری عناوین نیازمندی ها و مشکلات منطقه را تشریح کردند.


اشتراک گذاری