مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1402/12/20 10:57:44
کد خبر: 4604

خانواده معلم فقید شهرکرد "محمد رضا کوهی"۶۰ میلیارد ریال برای تکمیل مدرسه تقبل کرد

خانواده معلم فقید "محمد رضا کوهی" که امسال در اثر حادثه تصادف جان باخت ۶۰ میلیارد برای تکمیل یک مدرسه در شهرکرد تقبل کرد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور  ، خانواده این معلم فقید با امضای توافقنامه، تکمیل مدرسه ابتدایی ۹ کلاسه در شهرکرد را با کمک مبلغ اولیه ۶۰ میلیارد ریال به یاد فرزندشان بر عهده گرفتند.

ایرج کریمی اظهار داشت: این خانواده با تاکید بر اینکه می‌خواهند کار فرزندشان که تعلیم و تربیت دانش‌آموزان بود را به اتمام برساند، این اقدام خیرخواهانه را به یاد فرزندشان انجام داده‌اند.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۷ مدرسه از محل اعتبارات دولتی در حال ساخت است که نیمه‌تمام در سطح استان باقیمانده، گفت: اعتبارات دولتی جوابگوی تکمیل این طرح‌ها نیست و خیران می‌توانند برای تکمیل این مدارس اقدام کنند و پس از تکمیل طرح مدرسه به نام خود خیر نامگذاری خواهد شد.

کریمی با اشاره به اینکه با تکمیل این مدارس ۴۸ کلاس درس به سرانه آموزشی استان افزوده خواهد شد، اذعان داشت: هم‌اکنون ۹۰ مدرسه خیرساز با مشارکت خیران در سطح استان در دست احداث است.

به گفته وی، از ابتدای فعالیت مجمع خیرین مدرسه‌ساز ۳۳۰ خیر مدرسه‌ساز با اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری همکاری دارند و تاکنون بیش از ۳۳۰ مدرسه در استان با کمک و مشارکت خیران احداث شده است.


اشتراک گذاری