مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1402/12/08 13:04:18
کد خبر: 4590

بیانیه ی دکتر قفلی در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ،

دعوت از فرهنگیان ، خیرین و اقشار مختلف مردم برای شرکت در انتخابات

رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در آستانه دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بیانه ای صادر کرد که در آن از عموم مردم به خصوص خیرین نیک اندیش ، فرهنگیان دعوت به عمل نموده تا در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت نمایند.متن بیانیه در ادامه می آید.


بسم الله الرحمن الرحیم


انتخابات به عنوان دستاورد ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی در تحقق جمهوریت نظام یک موهبت است که به مردم داده شد تا در تعیین سرنوشت خود و کشورشان سهیم باشند.
اکنون در آستانه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی فرصتی است که مردم با حضور پرشور خود بار دیگر حجت را بر مسئولان تمام کنند که این ودیعه و امانت را قدر دانسته و با دقت، اهتمام و جدیت در ایفای وظایف و مسئولیت خود تلاش کنند.
جامعه خیرین مدرسه ساز کشور که بیش از 25 سال همراه و همپای دولت های مختلف جمهوری اسلامی در ساختن فردای این مرز و بوم و نشاندن گل لبخند بر چهره کودکان آینده ساز کوشیده اند، در این عرصه نیز برای اعتلای کشور و نظام همراه مردم شرکت نموده و از وکلای منتخب انتظار دارند، که پاسخگوی اعتماد مردم در کاستن از مشکلات و بهبود وضعیت موجود باشند.
از آنجا که مشارکت فراگیر فرصت رشد همگانی و انتخاب اصلح است، به سهم خود از خیرین مدرسه ساز در سراسر کشور، همه نیک اندیشان، فرهنگیان ارجمند و اقشار مختلف مردم کشور عزیزمان دعوت می نمایم با حضور پرشور و آگاهانه خود در پای صندوق های رای روز جمعه 11 اسفند را ماندگار کنند.


ناصر قفلی رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور


اشتراک گذاری