مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1402/12/06 02:05:02
کد خبر: 4584

مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در افتتاحیه گردهمایی مدیران کل نوسازی مدارس کشور در مشهد مقدس؛

زیباسازی فضای درون مدرسه متناسب با اقلیم و سن فراگیران بسیار حائز اهمیت است

سید محمد رضا جعفری گفت :باید به امر کیفیت و استاندارد های ساخت یک مدرسه مطابق با فناوری و دانش روز توجه شود،زیباسازی فضای درون مدرسه متناسب با اقلیم و سن فراگیران بسیار حائز اهمیت است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، سید محمد رضا جعفری مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور در افتتاحیه گردهمایی مدیران کل نوسازی مدارس کشور با بیان حساسیت ها کار با خیرین، اظهار داشت: همان گونه که کار در حوزه مدرسه سازی حساس است کار با خیرین مدرسه ساز نیز حساسیت های خاص خودش را دارد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی(ره) بر مبنای نیکی و نیکوکاری بنا شده است ،افزود: این جایگاه ها امانت الهی است و باید از این امانت به نیکی و خیر یاد کنیم و  در جهت خدمت به این آب و خاک بهره بگیریم.

عضو جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، تصریح کرد: باید از اموال سازمانی مراقبت کنیم از نیروی انسانی دراختیارمان به شایستگی حمایت و مراقبت کنیم،چرا که اثرگذاری و نقش این امانات فراتر از حد تصور است.

 

جعفری گفت: در گیر و دار مسائل کاری فراموش نکنیم که برای رسیدن به پرهیزکاری و تقوا باید به خودمان تلنگر بزنیم و به درون مان بنگریم و ارتباط با خدای متعال را فراموش نکنیم.

مدیرعامل جامعه خیرین مدرسه ساز کشور، یادآور شد: ما زمینه سازان ظهور حضرت حجت هستیم و هرکدام از ما باید یک گوشه از کار را گرفته و در این مسیر سر ازپا نشناسیم و در رکاب مولایمان حضرت صاحب الزمان(ارواحنا له الفدا) قدم برداریم.

وی افزود: در جایی که تعلیم و تربیت صورت میگیرد فرشتگان بال های خود را در زیر پای معلم و متعلم می گسترانند و برای فراگیر و معلم ،طلب غفران و آمرزش می کنند.

جعفری با اشاره به اینکه مدرسه مکانی است که صدقه جاریه و ثواب و اجر دنیوی و اخروی برای مشارکت کنندگان در این امر به همراه دارد، بیان داشت: حدود ۶۸ درصد مدارسی که در کشور تحویل  آموزش و پرورش  شده از حمایت های خیرین است.

وی یادآور شد: عوامل موثر در مشارکت های مردم، برخورد مناسب، ارتباط قلبی با خیرین، حضور در برنامه ها و‌ مراسمات خیرین از نکات حائز اهمیت است که به مسیر ما برکت بیشتری می دهد.

وی تاکید کرد: در امر اطلاع رسانی و رسانه باید همکاری و همراهی لازم صورت گیرد، چرا که در یک بعد از ابعاد راه اندازی و تحویل پروژه ها نشان دادن و تبیین این پروژه است، هم باید روابط عمومی ها تقویت شوند و هم اینکه با رسانه های استانی تعامل خوبی برقرار شود

جعفری در پایان ضمن اشاره و تاکید به امر تعامل با سایر دستگاه ها و نهاد ها در  راستای مسئولیت اجتماعی، خاطر نشان کرد: خیرین باید در مجامع و جلسات مختلف و حتی نشست های بین دستگاهی حضور یابند، همچنین باید به امر کیفیت و استاندارد های ساخت یک مدرسه مطابق با فناوری و دانش روز توجه شود،زیباسازی فضای درون مدرسه متناسب با اقلیم و سن فراگیران بسیار حائز اهمیت است.


اشتراک گذاری