مشارکت آنلاین
تاریخ انتشار: 1402/12/03 14:23:26
کد خبر: 4582

افتتاح «نودمین» مدرسه‌ی موسسه خیریه نیک گامان جمشید

«نودمین» مدرسه‌ی موسسه خیریه نیک گامان جمشید با نام «پیشرفت و توسعه» با ۱۲ کلاسٍ مجهز در شهرستان چهاردانگه استان تهران افتتاح شد.


به گزارش روابط عمومی جامعه خیرین مدرسه ساز کشور ، جشن تولد «نودمین» فضای آموزشی موسسه خیریه نیک گامان جمشید با افتتاح دبستان ۱۲ کلاسه‌ی به نام « پیشرفت و توسعه» درشهرستان کم‌برخوردار چهاردانگه استان تهران برگزار شد.

دکتر اشکان تقی پور، مدیر عامل موسسه خیریه نیک گامان و عضو هیئت مدیره مجمع خیرین کشور، در حاشیه‌ی این این مراسم گفت: خیرین خارج و داخل کشور موسسه خیریه نیک گامان، دل در گروی ایران و آسایش، سلامت و آموزش کودکان و نوجوانان کم‌برخوردار و توانمندسازی زنان سرپرست خانواده به شکل کاملا مردم نهاد ذیل قوانین کشور دارند.

موسسه خیریه نیک گامان با پروانه فعالیت کشوری با هماهنگی کامل و نظارت نهادهای ذیربط و با اطلاع از کمبودهای کارشناسی شده توسط مددکاران موسسه و مدیران و مددکاران نهادهای متولی قانونی کمک رسانی و آموزشی، فعالیت های زیربنایی پایدار و همچنین کمک رسانی های گسترده کوتاه مدت به جامعه هدف و همراهی در بحران های طبیعی را به لطف خیرین موسسه به شکل کاملا مردم نهاد انجام می‌دهد.


اشتراک گذاری